Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter med lik følelse her69 dager! Og det vil si 9+6 igjen i uker!Høres så mye mindre ut enn 10 uker, som det var i går!
![]()
Det er rart hvor fort tiden går nå!!Sitter med lik følelse herføler det ikke var så lenge siden jeg la ut at det var 12 uker igjen og jeg da kom til å tenke på hvor lang tid det tok fra tante rød til uke 12 i starten av svangerskapet så tenkte at dette kom til å ta en evighet! Allerede gått 3 uker...
![]()
Ja her spør de nå hele tiden når jeg hadde termin egentlig også blir det alltid bare 2 måneder tilDet er rart hvor fort tiden går nå!!Fram til uke 12 syns jeg det gikk saaaakte, så var det fra uke 12-20 som ikke kunne gå fort nok.. Så begynte nedtellingen til uke 24, og fra uke 24-28 gikk det sånn passe fort. Nå flyr dagene avsted, og jeg begynner faktisk å fundere på når lillegutt har lyst til å komme ut!
![]()
Ja, jeg har også sagt at så lenge han holder seg inne til 00.00 på nyttårsaften, så kan han bare komme når som helst egentligJa her spør de nå hele tiden når jeg hadde termin egentlig også blir det alltid bare 2 måneder tilbare krysser fingrene for at det ikke blir i år så er jeg fornøyd
![]()