snart3barnsmor16
Gift med forumet
15 dager igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føltes plutselig ut som det å ha termin 12 januar var liten sjans for å få i januar da det er så vidt over 3 uker igjen til termin og det gjenstår jo nesten 2 av de i desember enda![]()
Nei ikke sant! Samme termindato vi to, men jeg er førstegangsTenkte akkurat det samma!! Har nesten ikkje tenkt tanken på desember, men når gravidapppen bikka over 90 % og beskjed om at 95 % av fødslene skjer mellom då og då, ja då begynte eg å få panikkHjelpe ikkje på at kommende storesøster kom ei uka før, jammen ikkje mongen dagane å gå på då
![]()
Nei ikke sant! Samme termindato vi to, men jeg er førstegangsmen skal jo være like vanlig å få hvilken som helst dag fra 2 uker før og til over termin.. 2 uker før for oss er jo selvfølgelig akkurat siste to dagene i desember
![]()
Ja ser over fødelistene så syns eg det er så sjukt mange så får iallfall i uke 38..Heilt santEg har lenge hatt ein følelse på 31. des, håpe eg tar feil
Huska så godt når eg venta første, alle sa jo hu kom te å komme lenge ette termin, eg va jo førstegangsfødande, så feil kan folk ta
Blir himla spennannes framover nå
![]()
Ja ser over fødelistene så syns eg det er så sjukt mange så får iallfall i uke 38..men det står jo ingenting om dei er førstegangs eller kje, og det er jo bara påstand at førstegangs går helste øve tenke eg
me må jo heilt te 38+6 for å få januar
![]()
Hehe enigI know!! Har sikkert telt i kalenderen 190 gonger og komme o alltid te 38+6Så veldig spent, har liksom ikkje heilt troen
Ja, eg o syns det e mongen så får tidlig 38, burde nesten hatt me i fødelistå om de e første-, andre-, tregangs osv
![]()