Nedtelling til termin!

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
I dag er det akkurat 12 uker igjen til termin. I morgen er det 11 uker og 6 dager!
Det er jo mindre enn den tiden man skal holde det hemmelig i begynnelsen av svangerskapet :p

Husker når jeg var 12 uker på vei så tenkte jeg at det er jo ingenting! Og nå er det så lenge jeg har igjen (forhåpentligvis)!

synes de 12 ukene er superlange :p her visste de fleste innen 8uker tror jeg.. Ble lagt inn på sykehus med hypermesis 2 ganger innen uke13 så var litt vanskelig å skjule det ;) har vel 12uker og 1dag igjen. synes det virker lenge, samtidig som jeg vet sommerferien går fort å så får jeg permisjon ved skolestart og da kan det skje når som helst.. :) håper bare ikke det skjer noe mens jeg er i danmark om 1 uke :p

Last edited:
11 uker igjen til termin, syns tiden går utrolig fort og kjenner litt angst melde seg nå som det begynner og bli så nært :)

11 uker igjen - synes det går tregt :/
Men gruer meg litt til fødsel også

Sent from my iPhone using BV Forum

12 uker igjen :)
Går super fort!!!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg holdt det hemmelig i nesten 18 uker :P

Så jeg synes ikke 12 uker er så lenge hehe :D Synes det er skremmende kort tid og jeg er overbevist om at denne sommeren kommer til å fly avsted!

11 uker igjen i dag! :D

Jeg må nesten si 3 mnd igjen til termin istedenfor 11 uker og 6 dager. Uker og dager virker så lite nå :p
Men 3 mnd, da har jeg fortsatt litt god tid føler jeg hehe.

Back
Topp