Hvem er riktig da ?? Jeg stemmer for den som står 89 på merker jegSånn er det hos meg også ser jeg nå? Merkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem er riktig da ?? Jeg stemmer for den som står 89 på merker jegSånn er det hos meg også ser jeg nå? Merkelig
Jeg er 27+4 i dag og på mine apper og nedtelling står det 90 dager (termin 11.05.)Hvem er riktig da ?? Jeg stemmer for den som står 89 på merker jeg
Hmm.. merkelig greier , jeg er 27+5 i dag ( termin 10 mai , og her står det 89 men på helseoversikt 88 har du helseoversikt også ? Hva står det evt på den ?Jeg er 27+4 i dag og på mine apper og nedtelling står det 90 dager (termin 11.05.)
Er kun helseovetsikt som har en dag mindre, både preggers,preglife og babyverden sier samme 82 på meg idag mens helseoversikt sier 81 Jeg går nok for 82 idagHvem er riktig da ?? Jeg stemmer for den som står 89 på merker jeg
Hehe, jeg får vel følge babyverden jeg også , selv om det var veldig fristende og følge helseoversiktEr kun helseovetsikt som har en dag mindre, både preggers,preglife og babyverden sier samme 82 på meg idag mens helseoversikt sier 81 Jeg går nok for 82 idag
Har faktisk ikke helseoversikt appen, men har babyverden, Libero og preglifeHmm.. merkelig greier , jeg er 27+5 i dag ( termin 10 mai , og her står det 89 men på helseoversikt 88 har du helseoversikt også ? Hva står det evt på den ?