Nedtelling til termin fra 100 dager ❤️

Jeg er 27+4 i dag og på mine apper og nedtelling står det 90 dager (termin 11.05.)
Hmm.. merkelig greier , jeg er 27+5 i dag ( termin 10 mai , og her står det 89 men på helseoversikt 88 o_O har du helseoversikt også ? Hva står det evt på den ? :happy:

Hvem er riktig da ?? :p Jeg stemmer for den som står 89 på merker jeg :rolleyes:
Er kun helseovetsikt som har en dag mindre, både preggers,preglife og babyverden sier samme 82 på meg idag mens helseoversikt sier 81 :rolleyes: Jeg går nok for 82 idag :hilarious:

82 ❤

Er kun helseovetsikt som har en dag mindre, både preggers,preglife og babyverden sier samme 82 på meg idag mens helseoversikt sier 81 :rolleyes: Jeg går nok for 82 idag :hilarious:
Hehe, jeg får vel følge babyverden jeg også , selv om det var veldig fristende og følge helseoversikt :p

Hmm.. merkelig greier , jeg er 27+5 i dag ( termin 10 mai , og her står det 89 men på helseoversikt 88 o_O har du helseoversikt også ? Hva står det evt på den ? :happy:
Har faktisk ikke helseoversikt appen, men har babyverden, Libero og preglife :wacky:;)
Alle de er ihvertfall enige. Samt vanlig nedtelling er enig.
Så rart det virker som helseoversikt viser en dag mindre for alle :confused:

Endelig kan jeg begynne å telle ned. 100 dager igjen :)

Back
Topp