Nedtelling til termin <3

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Noen er ferdige med å telle ned til 100dager igjen, og flere vil komme over den milepælen i løpet av kort tid nå. Jeg syns det er kjekt å ha noe å telle ned til, for da blir det enklere å huske selv. Derfor starter jeg nå denne tråden, så vi kan telle ned dagene til termin, selv om det fremdeles er en stund igjen ! :)
 
Utrolig kjekt å kunne telle ned :) så du teller med termindatoen?? Da har jeg 100 dager igjen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kan jo telle her og :D 129 dager igjen (tjuvstarter litt :p)
 
Utrolig kjekt å kunne telle ned :) så du teller med termindatoen?? Da har jeg 100 dager igjen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, teller med termindatoen ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ja, teller med termindatoen ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Starter uansett her, så 100 dager igjen :) neste milepæle er 50 elldr??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Starter uansett her, så 100 dager igjen :) neste milepæle er 50 elldr??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tja, vet ikke neste milepæl i antall dager, men jeg syns uke 28 fortjener status som milepæl fordi da er vi over grensa for hva som kalles ekstremt prematurt ved fødsel ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tja, vet ikke neste milepæl i antall dager, men jeg syns uke 28 fortjener status som milepæl fordi da er vi over grensa for hva som kalles ekstremt prematurt ved fødsel ;) også starter tredje trimester der et sted. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Blæ.. Skulle redigere mitt første svar for å fylle på mer, men quotet meg selv ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tja, vet ikke neste milepæl i antall dager, men jeg syns uke 28 fortjener status som milepæl fordi da er vi over grensa for hva som kalles ekstremt prematurt ved fødsel ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi Nærmer oss uke 28 da og vær 5 i mnd er en milepæle for meg da ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi Nærmer oss uke 28 da og vær 5 i mnd er en milepæle for meg da ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, sant det. Den fjerde blir milepæl for meg hver måned da. Tenk bare tre måneder igjen på den datoen i august :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ja, sant det. Den fjerde blir milepæl for meg hver måned da. Tenk bare tre måneder igjen på den datoen i august :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Heilt rart å tenk på.. ha slått meg til ro, med at jeg bare skulle ha et barn (som ikke er er barn lenger) og vips, neste uke er det bare 3 mnd til jeg blir mamma igjen ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Heilt rart å tenk på.. ha slått meg til ro, med at jeg bare skulle ha et barn (som ikke er er barn lenger) og vips, neste uke er det bare 3 mnd til jeg blir mamma igjen ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ah, så gøy det da :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ah, så gøy det da :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Viser bare at man aldri må gi opp :) Har prøvd siden 04, to sa og nå et svangerskap som følger broren. Termin på samme dag, men broren ble tatt med ks 2.nov, så blir spennende å se :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Viser bare at man aldri må gi opp :) Har prøvd siden 04, to sa og nå et svangerskap som følger broren. Termin på samme dag, men broren ble tatt med ks 2.nov, så blir spennende å se :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det gjør jo det :) Så herlig ! Spennende å se om det blir bursdag på samme dag eller ikke da ;)
 
Ja, det gjør jo det :) Så herlig ! Spennende å se om det blir bursdag på samme dag eller ikke da ;)

Sønnen håper det da :) men kan lik så godt bli på en av bonusungene sin dag, den 30 okt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sønnen håper det da :) men kan lik så godt bli på en av bonusungene sin dag, den 30 okt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe ;p Spennende ! Har ingen familiemedlemmer med bursdag i nærheten. Den nærmeste jeg vet som er mulig er min brors tidlig i Oktober, og håper ikke på noe oktoberbarn ;p
 
Hehe ;p Spennende ! Har ingen familiemedlemmer med bursdag i nærheten. Den nærmeste jeg vet som er mulig er min brors tidlig i Oktober, og håper ikke på noe oktoberbarn ;p

I min nærmeste familie, så er det 7 stk som har bursdag i okt, men håper på november da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gøy å telle ned!;) 94 dager til termin her:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
109 dager igjen til termin :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp