Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde lett svangerskapsforgiftning med første, men ble ikke satt i gang - var allerede nådd termin. Min kusine fikk påvist alvorlig svangerskapsforgiftning for 3 uker siden ( i uke 39 ) hun ble satt i gang dagen etter. Ballong, deretter drypp. Baby ute 2.5 døgn etter ballongen ble satt inn.Noen med erfaring eller kjenner noen som har hatt det
Blir satt i gang nå snart, så da kommer lillegutt om 1-2 dagerHadde lett svangerskapsforgiftning med første, men ble ikke satt i gang - var allerede nådd termin. Min kusine fikk påvist alvorlig svangerskapsforgiftning for 3 uker siden ( i uke 39 ) hun ble satt i gang dagen etter. Ballong, deretter drypp. Baby ute 2.5 døgn etter ballongen ble satt inn.
Masse lykke tilSer ut som om det blir igangsettelse her, påvist svangerskapsforgiftning
Tusen takkMasse lykke til
Masse lykke til!!! Hvis ikke han er her alleredeBlir satt i gang nå snart, så da kommer lillegutt om 1-2 dager
Jeg holder på å settes i gang nå 15 dager før termin, pga svangerskapsdiabetes. Lille er estimert 4 kg til termin.25 dager igjen til termin, men med litt stor snuppe i magen så både tror og håper vi at hun kommer før den tid To uker til vurdering på sykehuset, kjenner jeg er bare *litt* nervøs, kanskje de vil ha henne ut allerede da?
Min målte 3,3 kg nå på tirsdag, altså tre uker før termin. Har vært estimert til rundt 4 ved fødsel hele veien. Har ikke sv.diabetes nå, men hadde det sist så storebror var en stor klump derfor tror de at hun her ikke får ligge like lenge. Herregud, tenk om hun er her om to uker!!! Håper igangsettingen din har gått greitJeg holder på å settes i gang nå 15 dager før termin, pga svangerskapsdiabetes. Lille er estimert 4 kg til termin.
Hvor stor er din?