Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
12 dager til sommerferie og permisjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber som lærer, så her blir det lang ferie36 dager til ferie enda Bare to uker ferie, og så en uke jobbing før permisjon. Skal bare ta ut to uker i år, og spare resten til neste år
Å, så deiligJobber som lærer, så her blir det lang ferie
Føler med deg. Bhg er steng uke 29 og 30 her, men ungene skal få fri uke 28 også. Og så har vi planer fra helgen uke 27 og ut uke 29! Så skal vi til Kristiansand dyrepark i uke 29 (kjenner jeg gruer meg litt til det da jeg allerede nå merker at jeg får masse vann i beina av å stå/gå mye ).4 uker til "ferie" og stengt bhg godt jeg er hjemme i ukene før alene så jeg for tid komme litt i orden i huset før der braker løs. Kjenner denne ferien blir tung med to unger og høygravid
Litt mesunnelig på dine 3/4 uker alene med ro før lille kommer! Her håper jeg bare ikke de begynner å true med igangsettelse i uke 38. Men skal trumfe igjennom uke 39 tidligst så lenge alt er bra med lille og meg!Føler med deg. Bhg er steng uke 29 og 30 her, men ungene skal få fri uke 28 også. Og så har vi planer fra helgen uke 27 og ut uke 29! Så skal vi til Kristiansand dyrepark i uke 29 (kjenner jeg gruer meg litt til det da jeg allerede nå merker at jeg får masse vann i beina av å stå/gå mye ).
Men nå har jeg flere uker alene hjemme før barna går ut i ferie og da er planen min å få orden på huset og gjøre klart alt til baby før de går ut i ferie og vi skal reise rundt omkring i Norge.
Tenker at med termin i uke 34 så er det greit å ha alt klart før vi kommer hjem fra ferie i uke 30 sånn at det eneste jeg har å gjøre når vi kommer hjem fra ferie er å rydde ut av ferien og så slappe av fram mot fødsel!