Nedtelling til skravlestopp

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Da damer er det under tre timer til det er over, og vi skal tilbake til våre vanlige liv. :p Her skal det postes jevnlige oppdateringer på hvor lenge det er igjen. Husk to ord så de teller med i konkurransen.
 
Herregud dere er aktive!!! :D Flinke jenter. Tenkte jeg fikk bidra bittelitt her nå, så slenger inn noen kommentarer her og der :D
 
Prøver å hjelpe litt mot slutten, jeg også.
 
Nydelig jenter. Gleder oss til vi får resultatet i morgen.
 
Slenger inn noen kommentarer når jeg er innom:)
 
Har dere fått gjort noe annet enn å skrive her den siste tiden? Klesvask og slikt? :)
 
Har dere fått gjort noe annet enn å skrive her den siste tiden? Klesvask og slikt? :)

Nei, ikke veldig mye sånt :p heldigvis har mannen hatt fri, så helt bomba er det ikke her hjemme :p
 
Heia heia heia! Dere er gode jenter!:D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Herregud dere er aktive!!! :D Flinke jenter. Tenkte jeg fikk bidra bittelitt her nå, så slenger inn noen kommentarer her og der :D

Det setter vi enormt pris på nå 2,5 timer før avsluttningen :)
 
Har dere fått gjort noe annet enn å skrive her den siste tiden? Klesvask og slikt? :)
Har faktisk satt på et par maskiner, men huset ser ikke ut :p Gleder meg til vaskedag i morgen!
 
Nå er det mange her inne. Folk oberalt jo. Babyverden bryter sikkert sammen snart. Husk at hele terminforumet vårt får tittelen. :)
 
så... foruten heder og ære... vinner dere noe?
 
Har dere fått gjort noe annet enn å skrive her den siste tiden? Klesvask og slikt? :)

Har fått vasket litt klær, har vært pent nødt :p Og nå ser det ut til at den siste maskinen for i kveld er ferdig ganske så samtidig med krigen her inne hehe.
 
Back
Topp