31 arbeidsdsger gjenstår!! [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun teller sikkert bare arbeidsdager og ikke ukedager.
Jeg er kanskje en av de siste som går i permisjon her, aner ikke hvor mange dager. I dag føles det uendelig lenge til
Jeg er kanskje en av de siste som går i permisjon her, aner ikke hvor mange dager. I dag føles det uendelig lenge til
Jeg også. Har termin 27 mai, så er av de aller siste. Føler alle er så langt på vei unntatt meg her
Gruppen heter Mai2017, så derfor ble jeg overrasket at noen starter permisjon så tidlig Selv om jeg vet der er lov å starte flere uker tidligere også. Men hvis du har termin i april (kan jo i realiteten bli mai), så er det forståelig.Jeg går ut i permisjon mandag 10., så ja, starter permisjonen med "påskeferie". Har termin 30.april.
Om jeg skulle talt arbeidsdager så er jeg vel nede i 30 dager eller noe..
Gøy at det er flere tidlige her. Jeg har termin 4. mai. Går ut i perm 13. april, men da har jeg påskeferie, så i praksis går jeg ut fredag før påske, 7. april.Jeg går ut i permisjon mandag 10., så ja, starter permisjonen med "påskeferie". Har termin 30.april.
Om jeg skulle talt arbeidsdager så er jeg vel nede i 30 dager eller noe..
Gøy at det er flere tidlige her. Jeg har termin 4. mai. Går ut i perm 13. april, men da har jeg påskeferie, så i praksis går jeg ut fredag før påske, 7. april.
41 dager til!
Gruppen heter Mai2017, så derfor ble jeg overrasket at noen starter permisjon så tidlig Selv om jeg vet der er lov å starte flere uker tidligere også. Men hvis du har termin i april (kan jo i realiteten bli mai), så er det forståelig.