Egentlig siste arbeidsdag her.. Men sykemeldt så betyr lite.. Men nå nærmer det seg her ja første dag med permisjons penger er på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, ikke en dag for seint for nå begynner det å bli tungt og vondt!Permisjonen starter om to uker, men har endelig fått 100% sm, så nyter å kunne slappe av
I dag er første offisielle permisjonsdagen min nå er barna levert på skole og barnehage. Hunden er ute og kaninene har fått rent bur. Mannen er på jobb såklart. Så nå legger er meg i senga og sover så lenge som eg klarer skole jenta er ikkje hjeme før 1330 så kan hende eg blir utkvilt i dag
Kos deg
Det er første permisjonsdag her også sto opp for en god time siden, har gått tur med hundene og tatt en dusj, fønt håret og sminka meg. Skal treffe 7 venninner på lunsj (frokost for min del) kl 11 det er 5 stk i permisjon og to stk som jobber turnus, så derfor er vi så mange Etterpå skal jeg et par ærend før jeg har time med fødselsforberedende akupunktur en deilig start på permisjonen