Nedtelling til permisjon

Alvedans

Betatt av forumet
♡ Babymais2026 ♡
Det er en stund igjen, men det kommer til å gå fort også, har jeg en følelse av!

Fikk helt overtenning når jeg fant ut at det er 99 dager til permisjon nå nettopp!!

74 dager (14/4), men siste dag på jobb blir fredag 10/4 da jeg har samling på skolen de siste to dagene før permisjon så sånn sett er det bare 70 dager igjen på jobb :) Det blir fint med permisjon, men jeg har så mye å ferdigstille på jobb før den tid at jeg blir litt svett :p

90 dager :) Men vært sykmeldt en stund, begynner igjen på mandag 40%, så håper det fungerer frem til permisjon!

82 :happy093
Tviler på at jeg klarer å jobbe helt til da, pga fysisk krevende yrke :dead: mer sannsynlig at jeg jobber ut februar, tror jeg

61 dager, jeg har ikke tid til å gå av allerede da :wacky: skulle ønske det var lov å jobbe frem til fødselen og flytte de tre ukene til etter babyen er her, men den gang ei :p

61 dager, jeg har ikke tid til å gå av allerede da :wacky: skulle ønske det var lov å jobbe frem til fødselen og flytte de tre ukene til etter babyen er her, men den gang ei :p
Haha kan skjønne følelsen! Satte opp en oversikt over alt jeg burde gjøre ferdig før permisjon i uka som gikk, og synes det så ut som fullstendig utopi å rekke over alt det på de resterende 90 dagene før min perm starter :smiley-ashamed004

Haha kan skjønne følelsen! Satte opp en oversikt over alt jeg burde gjøre ferdig før permisjon i uka som gikk, og synes det så ut som fullstendig utopi å rekke over alt det på de resterende 90 dagene før min perm starter :smiley-ashamed004
Haha ja, også elsker jeg å jobbe og skal ha all permisjon og vet jeg er borte helt frem til slutten av april 2027.. Kommer inn vikar for meg selvfølgelig, men tror nok jeg tar med babyen på jobb litt her og der så jeg ikke skal gå på veggen :banghead: :wacky:

Back
Topp