Nedtelling til permisjon

Ejliz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2022
Jøje meg, det nærmer seg jo permisjonsstart! Jeg jobber fortsatt 100%, og gleder meg kanskje derfor litt ekstra. Mulig at det er flere her inne som vil begynne å telle ned, uansett hvor mye eller lite dere jobber? :D
 
49 dager igjen her.

Er så heldig å ha første dag i permisjon på en mandag, så min siste arbeidsdag blir en fredag. Akkurat 7 uker igjen!
 
Wow, bare 10 uker igjen her!! Oi. Det var kortere enn jeg hadde tenkt :woot::woot::woot: Har også sånn at perm egentlig er fra en tirsdag, men så faller pinsemandagen før det, så siste dag blir på fredag 3.juni. Akkurat nå jobber jeg 60-70%, så får se om jeg holder ut i det tempoet de neste ti ukene :p
 
47 dager trur eg, om eg talte rett...

Er 40% sjukemeldt. Har jobba litt meir enn det denne mnd, men nesten ingenting dei sist to dagane. Godt å kunne variere det etter dagsform og behov! Håper formen kjem seg litt igjen etter helga. Viss ikkje må eg nok auke sjukemeldinga mi litt framover.
 
Jobber 100% og gleder meg såååå til permisjon!!!! Da vil jeg hvile og lese om baby :Heartpink:Heartpink:Heartpink.
 
45 dager, tror jeg. Starter egentlig 7. mai, men det er en lørdag, så da ble den satt til 9.mai.
 
Jeg søker på «hvor mange dager er det til -dato-» for å finne antall dager :hilarious:
 
Jøje meg, det nærmer seg jo permisjonsstart! Jeg jobber fortsatt 100%, og gleder meg kanskje derfor litt ekstra. Mulig at det er flere her inne som vil begynne å telle ned, uansett hvor mye eller lite dere jobber? :D
Starter du og perm mandag 16 mai? Trodde det var en dag mellom oss på termin, jeg har 6 juni :smiley-ashamed008
 
75 dager igjen til perm på meg, ikke i jobb og går under nav så har egentli hatt perm siden midten av november
 
Starter du og perm mandag 16 mai? Trodde det var en dag mellom oss på termin, jeg har 6 juni :smiley-ashamed008
Ja, starter mandag 16. Eller, får i alle fall foreldrepenger fra mandagen.. ‍:happy:
 
Last edited:
Starter også permisjon en mandag, så siste arbeidsdag er fredag 20.05, 57 dager igjen :)
 
35 dager - 5 uker! - til siste arbeidsdag. Og nå kommer det først en påskeferie :D
 
Back
Topp