Nedtelling til permisjon

Ejliz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2022
Jøje meg, det nærmer seg jo permisjonsstart! Jeg jobber fortsatt 100%, og gleder meg kanskje derfor litt ekstra. Mulig at det er flere her inne som vil begynne å telle ned, uansett hvor mye eller lite dere jobber? :D

49 dager igjen her.

Er så heldig å ha første dag i permisjon på en mandag, så min siste arbeidsdag blir en fredag. Akkurat 7 uker igjen!

Wow, bare 10 uker igjen her!! Oi. Det var kortere enn jeg hadde tenkt :woot::woot::woot: Har også sånn at perm egentlig er fra en tirsdag, men så faller pinsemandagen før det, så siste dag blir på fredag 3.juni. Akkurat nå jobber jeg 60-70%, så får se om jeg holder ut i det tempoet de neste ti ukene :p

47 dager trur eg, om eg talte rett...

Er 40% sjukemeldt. Har jobba litt meir enn det denne mnd, men nesten ingenting dei sist to dagane. Godt å kunne variere det etter dagsform og behov! Håper formen kjem seg litt igjen etter helga. Viss ikkje må eg nok auke sjukemeldinga mi litt framover.

Jobber 100% og gleder meg såååå til permisjon!!!! Da vil jeg hvile og lese om baby :Heartpink:Heartpink:Heartpink.

45 dager, tror jeg. Starter egentlig 7. mai, men det er en lørdag, så da ble den satt til 9.mai.

Jeg søker på «hvor mange dager er det til -dato-» for å finne antall dager :hilarious:

Jøje meg, det nærmer seg jo permisjonsstart! Jeg jobber fortsatt 100%, og gleder meg kanskje derfor litt ekstra. Mulig at det er flere her inne som vil begynne å telle ned, uansett hvor mye eller lite dere jobber? :D
Starter du og perm mandag 16 mai? Trodde det var en dag mellom oss på termin, jeg har 6 juni :smiley-ashamed008

75 dager igjen til perm på meg, ikke i jobb og går under nav så har egentli hatt perm siden midten av november

35 dager - 5 uker! - til siste arbeidsdag. Og nå kommer det først en påskeferie :D

Back
Topp