Nedtelling til permisjon

62 dager til permisjon:) selv om jeg ikke kommer til å merke noen forskjell, er sykmeldt pga. bekkenet og ser ikke for meg at jeg kommer tilbake til jobb før permisjon:sorry:
 
Morsom tråd! Jeg blir tvunget ut i nesten tre uker ferie før permisjonen så her er det 36 dager igjen! ^^, ..kjenner jeg ikke er helt klar for det men :wacky:
 
Morsom tråd! Jeg blir tvunget ut i nesten tre uker ferie før permisjonen så her er det 36 dager igjen! ^^, ..kjenner jeg ikke er helt klar for det men :wacky:

Åh, det hørte jo jelt nydelig ut, spør du meg :hilarious:
 
Åh, det hørte jo jelt nydelig ut, spør du meg :hilarious:

Hehe, jeg eeeelsker jobben min og dette er mitt første barn så mentalt er jeg nok bar eikke kalr for å sette pris på fritiden. Men man skal ikke klage på fri! Det blir en spennende jul i vente ^^
 
Hehe, jeg eeeelsker jobben min og dette er mitt første barn så mentalt er jeg nok bar eikke kalr for å sette pris på fritiden. Men man skal ikke klage på fri! Det blir en spennende jul i vente ^^

Hehe, skjønner deg veldig godt, føestegangs her og! Blir jo en helt ny person nærmest som kommer tilbake på jobben igjen :shy: men det blir utrolig spennende ja!! Mye å glede seg til :D
 
Back
Topp