Må ha et neste delmål jeg kan følge med på så tiden kanskje går litt fortere + at jeg gleder meg til å se lillen igjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg fikk time til oul 2 dager etter toul.Hvor lang tid tok det før dere fikk time til OUL? Fikk time til TOUL for for snart 3 uker siden![]()
Ah, må bare fortsette å vente (u)tålmodig daJeg fikk time til oul 2 dager etter toul.![]()

Jeg fikk begge samtidigHvor lang tid tok det før dere fikk time til OUL? Fikk time til TOUL for for snart 3 uker siden![]()

Hmm. Hvis ikke jeg har fått innen 9. oktober kan jeg sikkert spørre når jeg skal på den tidlige ultralyden? Kanskje noen får sjekka det utJeg fikk begge samtidig![]()

Jordmora sjekka i alle fall dato for min time på OTUL! Jeg hadde jo fått da, men hun sjekket at datoen jeg sa stemte, hvor langt jeg var på vei da og at det var innafor hva det skal være. Så det kan du helt fint ta opp på OTUL tenker jeg.Hmm. Hvis ikke jeg har fått innen 9. oktober kan jeg sikkert spørre når jeg skal på den tidlige ultralyden? Kanskje noen får sjekka det ut![]()
Så bra, da vet jeg detJordmora sjekka i alle fall dato for min time på OTUL! Jeg hadde jo fått da, men hun sjekket at datoen jeg sa stemte, hvor langt jeg var på vei da og at det var innafor hva det skal være. Så det kan du helt fint ta opp på OTUL tenker jeg.

Jeg fikk samtidig..poppet inn 3 brev å rekke og red på HelsenorgeHvor lang tid tok det før dere fikk time til OUL? Fikk time til TOUL for for snart 3 uker siden![]()
og 7 dager til toul!!!Jeg ble henvist når jeg var på toul og fikk til oul samme dagen bare noen timer etterpå.Hvor lang tid tok det før dere fikk time til OUL? Fikk time til TOUL for for snart 3 uker siden![]()