Nedtelling til OUL

1 :love017 Har litt senere enn dere andre, 12:30. Mannen blir med meg, er eneste han pleier å bli med på, pluss at han var med på den tidlige.
 
Nei, det er klokka 08.15, så mannen må levere i barnehagen og rekker ikke bortover før jeg er ferdig. Andre aktuelle folk er på jobb, så jeg har rett og slett ikke spurt noen... Får håpe på gode nyheter. Er selvfølgelig dødsnervøs nå, synes det har vært lite bevegelse hittil i dag, men VET jo egentlig at det varierer når de er så små. Har du med deg noen?
Åå så synd han ikke rekker det. Ja er jo litt varierende hvor mye de beveger seg der inne. Går nok helt fint skal du se, men skjønner deg godt. Vi bekymrer oss mye og gjerne fort nå. Ja mannen kan være med så han blir med her
 
Mannen min heller får ikke vært med denne gangen :confused: Har time kl 8:00, neste uke. Da er barnehagen stengt for ferie. Både hans og mine foreldre er på ferie i utlandet. Kan ikke sitte barnevakt.
Min elste datter på snart 10 år, har veldig lyst å være med, men tror ikke det er lov?
 
Mannen min heller får ikke vært med denne gangen :confused: Har time kl 8:00, neste uke. Da er barnehagen stengt for ferie. Både hans og mine foreldre er på ferie i utlandet. Kan ikke sitte barnevakt.
Min elste datter på snart 10 år, har veldig lyst å være med, men tror ikke det er lov?
Nei, de fraråder det i tilfelle det kommer dårlige nyheter og sånt. Hun er jo såpass stor at det sikkert går fint, men en toåring lager jo kaos uansett hvor vedkommende går. :hilarious:
 
Back
Topp