Nedtelling til OUL

Gulla96

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Novemberlykke2024❤️
Nå har kanskje en del fått dato for OUL og er ferdig/nærmer seg TOUL? På tide med ny nedtelling :happy093

Hvor lenge er det til OUL?
 
Man, tirs, ons torsdag!! 2mai.. Herregud det er plutselig så kort tid igjen, og igår måtte jeg bare ta en test til. For å sjekke om det vits dra på ultralyd timen
joda, det blei to streker på den også! Var egentlig ferdig med den testinga, men hadde vært flaut å komme på ultralyd også var det ingenting der.,
 
Man, tirs, ons torsdag!! 2mai.. Herregud det er plutselig så kort tid igjen, og igår måtte jeg bare ta en test til. For å sjekke om det vits dra på ultralyd timen
joda, det blei to streker på den også! Var egentlig ferdig med den testinga, men hadde vært flaut å komme på ultralyd også var det ingenting der.,
Da jeg var på OTUL så var jeg helt forberedt på akkurat det: nei her er det tomt gitt. (Tok feil, var en sprell levende kropp der inne)
 
28 dager igjen ut fra mine kalkulasjoner er jeg 15+ på min tidlig ordinær ultralyd, blir spennende å se bebis da
 
I morra skal også ta Nipt test, skjønner det bare er blodprøve. Håper så at den ikke viser til noe av det den skal.. Blir lenge å vente på svar.
 
Har hatt otul, men fikk satt opp ny time for å sjekke hjerterytmen til lille som lå på 186.. Så her er det 8 dager til andre runde OTUL. Ikke fått time til OUL enda :happy:
 
Ordinær UL med terminbestemmelse om 43 dager. :) Blir fint å få enda en sniktitt på lille i magen!
 
9 dager til OTUL. Teller ned til det, da jeg har ikke fått noen time til OUL ennå :Heartpink
 
28 dager til ordinær ultralyd, endelig få vite kjønn! :D
 
Back
Topp