Nedtelling til OUL

Jeg fikk ny termindato på tidlig UL. Risikerer jeg å få enda en ny? Orker ikke om den flyttes bakover igjen
Tror det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus om de fastsetter termin på TOUL eller OUL. På St. Olavs fikk jeg et estimat på TOUL, men får endelig termindato på OUL. :)
 
Jeg fikk ny termindato på tidlig UL. Risikerer jeg å få enda en ny? Orker ikke om den flyttes bakover igjen
SUS setter termindato på tidlig ultralyd, den blir ikke endret ved oul her :)
 
18 dager til oul ❤️ Men 4 dager til privat ultralyd :angelic:
 
SUS setter termindato på tidlig ultralyd, den blir ikke endret ved oul her :)

Jo, det kan den bli. De måler og hvis det er forskjell fra tidlig UL oppdateres den. Ble informert om det på tidlig UL, på SUS.
 
Om 2 uker :Heartred

Barnefar er ikke hjemme og kan bli med den dagen. Jeg tenkte på å spør min mor om hun vil bli med, tenker det sikkert er stas og noe hun kun får oppleve denne ene gangen.. Det er sikkert sjeldent noen har med moren sin, men det er ikke rart, eller? D føles litt rart men det er kanskje fordi jeg er vant med å ha med barnefar. Noen tanker, anyone?

:wacky:
 
Jo, det kan den bli. De måler og hvis det er forskjell fra tidlig UL oppdateres den. Ble informert om det på tidlig UL, på SUS.
Jeg spurte om den ble endra ved oul, og fikk klart nei på det :) Terminen som er satt (hos meg, i alle fall) er gjeldene uansett om målinger ved oul viser noe annet :)
 
Jeg spurte om den ble endra ved oul, og fikk klart nei på det :) Terminen som er satt (hos meg, i alle fall) er gjeldene uansett om målinger ved oul viser noe annet :)

Så hvis de får målinger som ikke stemmer overens med tidligere termin så endres den ikke? Det høres veldig rart ut! Men ok, får vente å se:happy:
 
Så hvis de får målinger som ikke stemmer overens med tidligere termin så endres den ikke? Det høres veldig rart ut! Men ok, får vente å se:happy:
Begrunnet med at målinger gjort ved tidlig ultralyd ofte er mer korrekte, da de ved oul ofte er blitt så store at målingene kan avvike :) Det er det jeg har fått vite når jeg har vært på kontroll i alle fall, både i år og i fjor :)
 
Om 2 uker :Heartred

Barnefar er ikke hjemme og kan bli med den dagen. Jeg tenkte på å spør min mor om hun vil bli med, tenker det sikkert er stas og noe hun kun får oppleve denne ene gangen.. Det er sikkert sjeldent noen har med moren sin, men det er ikke rart, eller? D føles litt rart men det er kanskje fordi jeg er vant med å ha med barnefar. Noen tanker, anyone?

:wacky:
Jeg hadde med mamma på TUL! Ikke noe rart syns jeg og det kan være mange grunner til at far ikke er med! :Heartpink Mamma syns det var helt fantastisk å få være med:Heartpink
 
Om 2 uker :Heartred

Barnefar er ikke hjemme og kan bli med den dagen. Jeg tenkte på å spør min mor om hun vil bli med, tenker det sikkert er stas og noe hun kun får oppleve denne ene gangen.. Det er sikkert sjeldent noen har med moren sin, men det er ikke rart, eller? D føles litt rart men det er kanskje fordi jeg er vant med å ha med barnefar. Noen tanker, anyone?

:wacky:

Eg hadde med mamma på den i uke 6 og uke 9 :D var alene i uke 12 pga reiseproblemer, hadde med mannen i uke 18 og skal ha med mamma i uke 36 :hilarious: Visst min mann var borte hadde mamma vært med alle gangene ;)
 
18 dager igjen :smiley-ashamed004 tiden må gjerne gå raskere frem til det :laughing025
 
17 dager her! Hva er sannsynligheten for at vi selv ser hvilket kjønn det er uten å ha peiling på ultralyd? Jeg har litt lyst til å ikke vite (men få det skrevet ned i tilfelle jeg ombestemmer meg når det nærmer seg). Er det bare jeg som ikke vil vite kjønn? Virker som de fleste andre så gjerne vil vite - både her inne og av de få vi har fortalt om graviditeten til.
 
17 dager her! Hva er sannsynligheten for at vi selv ser hvilket kjønn det er uten å ha peiling på ultralyd? Jeg har litt lyst til å ikke vite (men få det skrevet ned i tilfelle jeg ombestemmer meg når det nærmer seg). Er det bare jeg som ikke vil vite kjønn? Virker som de fleste andre så gjerne vil vite - både her inne og av de få vi har fortalt om graviditeten til.
Jeg hadde aldri sett det selv uten at jordmor viste og forklarte hva vi såg, hehe! Vet om flere rundt meg som ikke vil vite! Personlig kunne jeg klart å ikke vite, men mannen hadde et sterkt ønske om å vite, så da ble det sånn for oss :)
 
Back
Topp