Nedtelling til OUL

Jeg har enda ikke fått innkallelse til oul :confused: Kan ikke forstå at det skal ta så lang tid å få en time. Henvisning ble sendt 7 mai og 14 mai.
 
Jeg har enda ikke fått innkallelse til oul :confused: Kan ikke forstå at det skal ta så lang tid å få en time. Henvisning ble sendt 7 mai og 14 mai.
Har du sett om henvisningen er kommet gjennom til Helsenorge? Jeg måtte purre 2 ganger på legekontoret, og det viste seg at første henvisningen ikke hadde kommet frem. Fikk svar innen få dager når fastlegen sendte på ny.

Tror henvisningen skal vurderes innen 10 virkedager, så selv om det har vært endel helligdager i mai så burde de ha svart innen nå.
 
Har du sett om henvisningen er kommet gjennom til Helsenorge? Jeg måtte purre 2 ganger på legekontoret, og det viste seg at første henvisningen ikke hadde kommet frem. Fikk svar innen få dager når fastlegen sendte på ny.

Tror henvisningen skal vurderes innen 10 virkedager, så selv om det har vært endel helligdager i mai så burde de ha svart innen nå.
Det står kun en henvisning inn på helsenorge og det er vel egentlig den som var for toul.(sendt av fastlege) Men den står som pågående. Har vært inne på toul og da skulle jordmoren der legge inn at jeg skulle ha oul. Men den ser jeg ikke inne i helsenorge. Kanskje jeg må ringe inn på sykehuset og sjekke. :) takk for tips :happy:
 
Da kom endelig innkalling til oul,men jeg synes den er så sent. Jeg er da enten 19+2 eller 19+5(forrige ul beregning). Så da er det 28 dager til :confused:
 
Da kom endelig innkalling til oul,men jeg synes den er så sent. Jeg er da enten 19+2 eller 19+5(forrige ul beregning). Så da er det 28 dager til :confused:
Så bra den endelig kom! Ser flere har fått time rundt samme svangerskapsuke.
Har selv fått i uke 19+0 (19+4/5 i følge de to forrige UL). Var i uke 19+0 og 19+5 i mine to andre svangerskap.

Tror det er ganske normal tid å ha OUL på, men ja det va er lenge å vente! 30 dager igjen her :wacky:
 
Back
Topp