Nedtelling til OUL

16 dager til oppfølgingsultralyd her. Skal ha en ekstra organrettet i uke 20, ettersom førstemann hadde hjertefeil. Men den var diagnoserelatert da, og alle ul til nå har sett helt fine ut, så jeg er ikke stressa for det(utrolig nok, jeg som er stressa for ALT). Men skal jo uansett ha ultralyd hver 3-4 uke resten av svangerskapet med twinsa, ettersom man ikke kan måle symfyse/fundus sånn som med enlinger.

3t. Og da har nervene meldt seg, ikke hatt tid til å tenke på det de siste dagene.

Alt så fint ut, men særdeles lite samarbeidsvillig baby som slo krøll på seg og gjemte seg. Fikk ikke sett skikkelig på leppa, ble ingen bilder, og så var det væske i nyrebekkenet (innafor normal mengde, men noe de følger med på) så det blir ny ultralyd 3. januar.

Alt så fint ut, men særdeles lite samarbeidsvillig baby som slo krøll på seg og gjemte seg. Fikk ikke sett skikkelig på leppa, ble ingen bilder, og så var det væske i nyrebekkenet (innafor normal mengde, men noe de følger med på) så det blir ny ultralyd 3. januar.
Ny ultralyd 3. januar på meg og!Begge jentene lå og veiva med henda foran ansiktet, og så skal vi ha ekstra nøye hjertesjekk pga første hadde hjertefeil.

7 dager og 22 timer til kontrollultralyd- og mannen får vært med :Heartred Han gikk jo glipp av OUL- så stas at han får være med nå :Heartred

Back
Topp