Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og dere som har gjort det før, hvor finner jeg ut hvor jeg bestiller time til det? Ringer jeg sykehuset eller? Har ikke jordmortime denne måneden heller og kjenner det ble lenge i mellom å få høre hjertelyd og se den lille. Har jo lyst til å kjøpe inn ting i fargerFlere enn meg som er veldig utålmodig på oul og leker litt med tanken på å bestille privat ul tidligere for å se kjønn?Og dere som har gjort det før, hvor finner jeg ut hvor jeg bestiller time til det? Ringer jeg sykehuset eller? Har ikke jordmortime denne måneden heller og kjenner det ble lenge i mellom å få høre hjertelyd og se den lille. Har jo lyst til å kjøpe inn ting i farger
![]()
Søkte på google hva som var i område her jeg bor av privat ultralyd og fikk tips av venner. Så bestilte jeg time på internett hos den private ultralyd klinikken Takk for svarJeg gikk på privat ultralyd når jeg var 15+5 og fant ut kjønnSøkte på google hva som var i område her jeg bor av privat ultralyd og fikk tips av venner. Så bestilte jeg time på internett hos den private ultralyd klinikken
![]()

har allerede fått vite kjønn, men gleder oss til å få det endelig bekreftet og se at alt er fint!