Nedtelling til OUL

Jeg har ikke fått/bedt om henvisning enda. :bag: Tipper ca 7 uker, skal komme tilbake når jeg vet mer.
 
15 mars. Er da 19+3. Så sykt lenge til. 6uker :banghead:
 
Jeg får vel time etter at jeg har vært på otul og det er ikke før om 16 dager (13+2), så blir nok om 7-8 uker til :p haater å ha termin sent!
 
var på tidlig ordinær ul idag å hun sa jeg fikk time til ul rundt 14.Mars - så får vente på brev i posten
 
Jeg kan fortelle deg noe fint med å ha termin sent, man rekker kanskje bursdagsang på skolen og folk har kommet hjem fra ferie når de skal feires.
Åå det er sant! Har jeg ikke tenkt på :eek: Ene ungen til ei venninne har bursdag i sommerferien (1. august) og hun får aldri feira den med venner :/ da satser jeg på fødsel til termin og ikke noe særlig før :p haha
 
Da feirer dere når alle er tilbake :Heartred
Jeg har bursdag klin oppi jula, da har ingen tid til å feire.

Jepp, vi må gjøre det. Ellers så har vi fast hvert år at vi reiser til en festival i Tyskland 1. Uka i august (alder fra ikke født enda til utflukt fra gamlehjemmet). Treffer og de faste 10ish menneskene. Så da kan det bli feiring der også :D
 
Jepp, vi må gjøre det. Ellers så har vi fast hvert år at vi reiser til en festival i Tyskland 1. Uka i august (alder fra ikke født enda til utflukt fra gamlehjemmet). Treffer og de faste 10ish menneskene. Så da kan det bli feiring der også :D
Høres herlig ut!
 
5 lange uker!
 
Back
Topp