Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan fortelle deg noe fint med å ha termin sent, man rekker kanskje bursdagsang på skolen og folk har kommet hjem fra ferie når de skal feires.Jeg får vel time etter at jeg har vært på otul og det er ikke før om 16 dager (13+2), så blir nok om 7-8 uker til haater å ha termin sent!
Åå det er sant! Har jeg ikke tenkt på Ene ungen til ei venninne har bursdag i sommerferien (1. august) og hun får aldri feira den med venner :/ da satser jeg på fødsel til termin og ikke noe særlig før hahaJeg kan fortelle deg noe fint med å ha termin sent, man rekker kanskje bursdagsang på skolen og folk har kommet hjem fra ferie når de skal feires.
Nettopp! Og det er jo så stas og få feiret nogenlunde rundt dagen sinÅå det er sant! Har jeg ikke tenkt på Ene ungen til ei venninne har bursdag i sommerferien (1. august) og hun får aldri feira den med venner :/ da satser jeg på fødsel til termin og ikke noe særlig før haha
Åååh, vår kommer til å gå glipp av ordentlig bursdag i skolen, akkurat som meg. Det var litt kjipt husker jegJeg kan fortelle deg noe fint med å ha termin sent, man rekker kanskje bursdagsang på skolen og folk har kommet hjem fra ferie når de skal feires.
Da feirer dere når alle er tilbakeÅååh, vår kommer til å gå glipp av ordentlig bursdag i skolen, akkurat som meg. Det var litt kjipt husker jeg
Da feirer dere når alle er tilbake
Jeg har bursdag klin oppi jula, da har ingen tid til å feire.
Høres herlig ut!Jepp, vi må gjøre det. Ellers så har vi fast hvert år at vi reiser til en festival i Tyskland 1. Uka i august (alder fra ikke født enda til utflukt fra gamlehjemmet). Treffer og de faste 10ish menneskene. Så da kan det bli feiring der også
Det er virkelig det. En super uke, så vi er litt lei oss for at vi misser det i år. Selvom det blir verdt det og gøy å ta med den lille håpefulle når det blir tiden for det.Høres herlig ut!