Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller håper jeg får det etter TUL på fredagÅåh, jeg har enda ikke fått dato blir så utålmodig!
Samme her Men jeg spurte legen min på kontrollen forrige torsdag om å henvise. Da hun gjorde det til TUL, fikk jeg time samme dag. Men ikke denne gangen. Men vi får vel dato snart Så mye venting hele tida, haha!Ikke jeg heller håper jeg får det etter TUL på fredag
Jeg fikk oversendt time til OUL noen timer etter TUL på St. OlavsSamme her Men jeg spurte legen min på kontrollen forrige torsdag om å henvise. Da hun gjorde det til TUL, fikk jeg time samme dag. Men ikke denne gangen. Men vi får vel dato snart Så mye venting hele tida, haha!
Ble henvist til TUL og OUL samtidig og fikk time til TUL dagen etter, men venter fortsatt på OUL. Så tenkte bare å høre med de når jeg ska dit på fredagSamme her Men jeg spurte legen min på kontrollen forrige torsdag om å henvise. Da hun gjorde det til TUL, fikk jeg time samme dag. Men ikke denne gangen. Men vi får vel dato snart Så mye venting hele tida, haha!