Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!5 timer ♡
Masse lykke til Dette kommer nok til å gå helt fint, gleder meg til å høre når du er ferdig70 minutter! Hadde mareritt i natt om at de ikke fant slående hjerte lenger, så håper virkelig at jeg ikke er sanndrømt.
Takk takk! Ja, jeg har jo vært innmari ubekymret hele veien egentlig, så skjønner ikke helt hvor det marerittet kom fra. Men tipper det er et resultat av at det siste jeg gjorde før jeg sovnet i går, var å lese om hva som sjekkes på rutineultralyd Så det var kanskje ikke så lurt for søvnens del, haha!Masse lykke til Dette kommer nok til å gå helt fint, gleder meg til å høre når du er ferdig
Ja det er nok veldig naturlig å bli litt bekymret sånn rett før Jeg ble faktisk overrasket over hvor mye og hvor nøye de sjekket ting på oul! Det er selvfølgelig skummelt, men tenk så ekstra godt det føles etterpå når alt er bra og de har sjekket så myeTakk takk! Ja, jeg har jo vært innmari ubekymret hele veien egentlig, så skjønner ikke helt hvor det marerittet kom fra. Men tipper det er et resultat av at det siste jeg gjorde før jeg sovnet i går, var å lese om hva som sjekkes på rutineultralyd Så det var kanskje ikke så lurt for søvnens del, haha!
Hør det, så spennende! Vi begge gleder oss hovedsakelig, men er selvfølgelig litt spente også. Men ja, kommer nok til å føles innmari godt etterpå! Rart at vi nå er inne i vår siste time uten å vite ganske sikkert om det er en sønn eller datter som kommerJa det er nok veldig naturlig å bli litt bekymret sånn rett før Jeg ble faktisk overrasket over hvor mye og hvor nøye de sjekket ting på oul! Det er selvfølgelig skummelt, men tenk så ekstra godt det føles etterpå når alt er bra og de har sjekket så mye
Ja så spennende! Jeg gleder meg sånn til å høre kjønn Om du vil dele det selvfølgeligHør det, så spennende! Vi begge gleder oss hovedsakelig, men er selvfølgelig litt spente også. Men ja, kommer nok til å føles innmari godt etterpå! Rart at vi nå er inne i vår siste time uten å vite ganske sikkert om det er en sønn eller datter som kommer
Klart jeg deler Men nå må vi snart gjøre oss klare for å dra her, så da kommer det oppdatering senere i ettermiddag/kveld en gangJa så spennende! Jeg gleder meg sånn til å høre kjønn Om du vil dele det selvfølgelig
Ååh gratulerer så mye med den lille jenta Så gøy å endelig viteLettet og glad etter dagens OUL som viste en frisk liten pode, alt så helt ut som det skal!
Vis vedlegget 390795
EDIT: ENDRET BILDE OG FJERNET NOE TEKST DA DETTE IKKE VAR LUKKET FORUM.
Early glimpse ga oss prediction med 90% sikkerhet i uke 13 på gutt, og nub theory queens var også enige. Men i dag viste det seg helt tydelig å være ei liten frøken som vokser i magehuset! Fikk se et tydelig potty shot med 3 streker mellom bena underveis som ikke var til å misforstå, noe også jordmor bekreftet, så da har kjønnavstemmingen her i termingruppa fått fjernet 1 stemme på gutt, og lagt til en på jente fra VakreVenus i dag
Takk! Jaaa, veldig moro! Ble liksom enda mer virkelig for oss nå daÅåh gratulerer så mye med den lille jenta Så gøy å endelig vite
Gratulerer! Nusselig! Og litt morsomt at de sidene har tatt feil på flere..Lettet og glad etter dagens OUL som viste en frisk liten pode, alt så helt ut som det skal!
Vis vedlegget 390795
EDIT: ENDRET BILDE OG FJERNET NOE TEKST DA DETTE IKKE VAR LUKKET FORUM.
Early glimpse ga oss prediction med 90% sikkerhet i uke 13 på gutt, og nub theory queens var også enige. Men i dag viste det seg helt tydelig å være ei liten frøken som vokser i magehuset! Fikk se et tydelig potty shot med 3 streker mellom bena underveis som ikke var til å misforstå, noe også jordmor bekreftet, så da har kjønnavstemmingen her i termingruppa fått fjernet 1 stemme på gutt, og lagt til en på jente fra VakreVenus i dag
Ja, absolutt! Men stolte liksom likevel ganske mye på de, så vi begge ble ganske overrasket da vi fikk se potty shoten i dag og høre jordmor bekrefte det vi så i tillegg Men da er vi ferdig med navneprat her i huset, for jentenavnet hadde vi jo klart, så det ble jo veldig mye enklere for oss nå daGratulerer! Nusselig! Og litt morsomt at de sidene har tatt feil på flere..