Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilEn dag! Gleder meg så mye til i morgen
Det var jammen meg mye som hadde skjedd de siste ukene, var nesten som å se en ny baby, hahaJa, det blir veldig fint <3 savner liksom babyen alleredeMasse lykke til i morgen! Blir nok fint å se baby igjen![]()

Takk! Ja, det blir veldig spennende å se litt mer av hvem som bor der inne <3Lykke til![]()
Det var jammen meg mye som hadde skjedd de siste ukene, var nesten som å se en ny baby, haha
Fantastisk0! Ferdig! Lang, grundig undersøkelse (var med medisinstudent). Frisk, sprek lita jente![]()
Definitivt jente, så det tydelig på ultralyd selv og, hehe.
Drakk fostervann, rørte masse på seg og likte veldig godt å ha hendene ved ansiktet.
Vis vedlegget 390084
Termin er samme, faktisk! Stod på 9.mars på terminlista, men det var 40+3. Her har de termin 40+2, så da er det 8.marsFantastiskBle du flyttet eller er termin det samme?

Jeg er så spentI dag![]()
Alt var i skjønneste orden! De hadde opplæring, så de brukte over en time og 2 jordmødre sjekka alt <3 Ble satt tilbake 4 dager, det er innafor det jeg kunne akseptereJeg er så spent![]()