Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til Det var jammen meg mye som hadde skjedd de siste ukene, var nesten som å se en ny baby, hahaEn dag! Gleder meg så mye til i morgen
Ja, det blir veldig fint <3 savner liksom babyen alleredeMasse lykke til i morgen! Blir nok fint å se baby igjen
Takk! Ja, det blir veldig spennende å se litt mer av hvem som bor der inne <3Lykke til Det var jammen meg mye som hadde skjedd de siste ukene, var nesten som å se en ny baby, haha
Fantastisk Ble du flyttet eller er termin det samme?0! Ferdig! Lang, grundig undersøkelse (var med medisinstudent). Frisk, sprek lita jente Definitivt jente, så det tydelig på ultralyd selv og, hehe.
Drakk fostervann, rørte masse på seg og likte veldig godt å ha hendene ved ansiktet.
Vis vedlegget 390084
Termin er samme, faktisk! Stod på 9.mars på terminlista, men det var 40+3. Her har de termin 40+2, så da er det 8.marsFantastisk Ble du flyttet eller er termin det samme?
Jeg er så spentI dag
Alt var i skjønneste orden! De hadde opplæring, så de brukte over en time og 2 jordmødre sjekka alt <3 Ble satt tilbake 4 dager, det er innafor det jeg kunne akseptere Hehe. Ny termin 8. marsJeg er så spent