Nedtelling til OUL

Får man brev i posten om dato? Eller? Da jeg var på kontroll hos JM for to uker siden sa hun at hun skulle sende henvisning, men jeg husker ikke om hun sa hvordan man fikk tilbakemelding om dato.

Jeg hadde lest på nett at sykehuset "mitt" ba om at gravide ble henvist også til ultralyd i uke 12, meen de hadde ifølge JM visst ikke helt klart å innføre det likevel enda så ble litt skuffa og må nok vente til minst uke 18:/

Får man brev i posten om dato? Eller? Da jeg var på kontroll hos JM for to uker siden sa hun at hun skulle sende henvisning, men jeg husker ikke om hun sa hvordan man fikk tilbakemelding om dato.

Jeg hadde lest på nett at sykehuset "mitt" ba om at gravide ble henvist også til ultralyd i uke 12, meen de hadde ifølge JM visst ikke helt klart å innføre det likevel enda så ble litt skuffa og må nok vente til minst uke 18:/

Jordmor sa i alle fall til meg at datoen for OUL vil være i brevet som også bekrefter fødeplass. Hun sendte henvisning 9. mars og jeg har ikke mottatt noe enda... :happy8

Jeg fikk en melding på Helse Norge med dato for OUL. Og fikk samme dag som jeg hadde blitt henvist av jordmor. Min jordmor henviste meg mens jeg satt der så hun ikke skulle glemme det. Så hvis du ikke har hørt noe på to uker så syns jeg det e rart. Kan være det kommer litt an på hvor i landet du bor. Jeg bor i Bergen og Haukeland er travelt sykehus men fikk uansett dato samme dag som henvisning. Så kan det ære at jordomrd ikke har sendt henvisning?

36 tror jeg

Jordmor sa i alle fall til meg at datoen for OUL vil være i brevet som også bekrefter fødeplass. Hun sendte henvisning 9. mars og jeg har ikke mottatt noe enda... :happy8

Jeg kontaktet min jordmor i dag forresten, og hun hadde glemt det. Så jeg anbefaler andre som har ventet lenge å purre der opp også. :smiley-ashamed004

35

34

Back
Topp