Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oul skal være innen uke 20, så du kan ikke få så mye senere enn det, da får de problemer med å avgjøre termin. Angående fødeplass så tror jeg det skal mye til for å få avslag.Blir stressa. På grunn av at jeg har blitt fulgt opp av en spesialist har jeg ikke fått søkt fødeplass ennå. Vet det er lange lister i Oslo, så håper jeg får det tidsnok ;-) Skal til legen på tirsdag og så tar det en uke før de får søknaden (sa de på telefonen). Jeg er 13+4 ish i dag.
Jaja.. Får ta time når jeg får.
Ikke fått enda jeg heller for de har hatt så fullt der jeg går, så er ikke der før uke 15. men regner med det går bra! Søkte sent forrige gang også og fikk der jeg ønsket i oslo. Krysser fingrene for at det ordner segBlir stressa. På grunn av at jeg har blitt fulgt opp av en spesialist har jeg ikke fått søkt fødeplass ennå. Vet det er lange lister i Oslo, så håper jeg får det tidsnok ;-) Skal til legen på tirsdag og så tar det en uke før de får søknaden (sa de på telefonen). Jeg er 13+4 ish i dag.
Jaja.. Får ta time når jeg får.