SommerMamma☀️
Blir kjent med forumet
Var i dag alt stod bra til med lille gutt lå i fosterstilling med bena godt oppe med hodeEr det lov å spørre hvordan det gikk med folk som har vært der allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var i dag alt stod bra til med lille gutt lå i fosterstilling med bena godt oppe med hodeEr det lov å spørre hvordan det gikk med folk som har vært der allerede?
Var i dag alt stod bra til med lille gutt lå i fosterstilling med bena godt oppe med hode
Selvfølgelig er det lov.Er det lov å spørre hvordan det gikk med folk som har vært der allerede?
Så spennende. Koselig med en titt på mageboeren.I dag, så bare noen timer igjen
Så spennende, lykke til!❤I dag, så bare noen timer igjen
Jeg tok ikke med, de spurte heller ikke etter. Men, de spurte etter svabgerskapspapirene da, så det er kanskje en idé å ha med seg.I morgen! Lurer på om jeg skal ha med urinprøve i morgen og? Regner egentlig ikke med det, men greit å høre med dere?
Jeg hadde heller ikke med, tok ingen prøver av urin der heller det eneste de skulle ha var dokumentene jeg fikk i posten av sykehuset (vestre viken, kanskje annerledes andre steder) og det helsekortet for gravide! Så de får skrevet på korrigert terminI morgen! Lurer på om jeg skal ha med urinprøve i morgen og? Regner egentlig ikke med det, men greit å høre med dere?