Nedtelling til OUL

Fordi det ikke er en del av den medisinske undersøkelsen. Og at det ble for amerikansk for de. Jeg tenkte med meg selv at det er vel ikke deres buisniss om noen vil ha det på en lapp uansett hvor amerikansk det blir? Jaja... Vi fikk ihvertfall vite det samtidig og det var fint :angelic:
Har det noe å si også nå? At det blir for amerikansk for de..? Det er jo opp til dere tenker jeg. Jeg tenkte det var noen korona restriksjoner jeg. Litt sånn som at de på butikken ikke har lov til å ta mobilen min for å scanne feks Æ-appen.

Har det noe å si også nå? At det blir for amerikansk for de..? Det er jo opp til dere tenker jeg. Jeg tenkte det var noen korona restriksjoner jeg. Litt sånn som at de på butikken ikke har lov til å ta mobilen min for å scanne feks Æ-appen.
Næh.. Ikke en del av den medisinske undersøkelsen å oppgi kjønn. Synes det var veldig dumt selv... Men men.. Det gjelder jo alle som er innom kk i Bergen...

Næh.. Ikke en del av den medisinske undersøkelsen å oppgi kjønn. Synes det var veldig dumt selv... Men men.. Det gjelder jo alle som er innom kk i Bergen...
Neida. Skjønner det ikke e rmedisink. Og om man ikke klarer se kjønn får man jo ikke ny time. Som man evt gjør om man ikke klarer gå gjennom alt annet. Men, når de kan fortelle dere kjønnet så kan de vel like gjerne skrive det ned. Kanskje jeg skal spør om de kan gjøre det her, bare for å se om regelverket er like rigid her. :rolleyes::hilarious:

Neida. Skjønner det ikke e rmedisink. Og om man ikke klarer se kjønn får man jo ikke ny time. Som man evt gjør om man ikke klarer gå gjennom alt annet. Men, når de kan fortelle dere kjønnet så kan de vel like gjerne skrive det ned. Kanskje jeg skal spør om de kan gjøre det her, bare for å se om regelverket er like rigid her. :rolleyes::hilarious:

Enig, teit at de skal være vanskelige på det.. Synes egentlig de kunne vist litt mer forståelse for at det faktisk er ganske kjipt å ikke kunne ha med seg partneren sin på noe så stort.. Og si at det blir for amerikansk for de synes jeg er et kjempedårlig argument.. o_O

Håper de er litt greiere på det her jeg bor... :happy:

Enig, teit at de skal være vanskelige på det.. Synes egentlig de kunne vist litt mer forståelse for at det faktisk er ganske kjipt å ikke kunne ha med seg partneren sin på noe så stort.. Og si at det blir for amerikansk for de synes jeg er et kjempedårlig argument.. o_O

Håper de er litt greiere på det her jeg bor... :happy:
Nå har vi vært på tidlig ultralyd da. Så de har antatt kjønnet når far var med. Men, de garanterte ikke noe. Så jeg vurderte å få med meg en lapp med kjønn på bare for at han skulle få lese det først. Sånn at ikke det alltid bare er meg. Og det er vel samme hvilken grunn folk har til å gjøre hva de gjør. Personlige meninger om at det er for amerikansk synes jeg er litt teit.

2 dager igjen til ordinær ultralyd, og jeg må gå alene. Vi håpet i det lengste at det skulle snu, slik at sambo kunne være med.

..og min kommentar til at de nektet å skrive kjønnet på lapp: Vi blir nå tvunget til å gå på omtrent all svangerskapsoppfølging alene. Den ordinære ultralyden er ganske spesiell, og når vi nå må gå alene, er å skrive kjønnet på en lapp (hvis de kan se det) det minste de kan gjøre for å møte oss på halvveien.
Her spurte jeg sambo om hvordan han ville gjøre det, og han ville gjerne facetime, slik at vi får vite det på likt. Alternativet hadde vært å be om å få det skrevet på en lapp, slik at vi kunne se på lappen i lag.

Var så mange å svare her. Men på kk var det printet en lapp hvor det stod: vi skriver ikke kjønn på lapp. Jeg spurte likevel og Jeg foreslo også at de kunne skrive det inn i journalen min så kunne vi sjekke på helsenorge senere. Men det var heller ikke et alternativ.
Synes også de kunne gjort den lille gesten med å skrive det på en lapp... Er vel opp til oss hvor amerikansk vi vil ha det. Vi Fikk heldigvis facetime når kjønnet skulle avsløres, men fikk ikke ha videosamtale under hele undersøkelsen.

Håper dere andre er heldige og får det slik som dere ønsker, lapp eller ikke lapp. Lykke til :love7

27

Back
Topp