Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi vært på Oulkjønnet og termin forble som det var
Babyen var sjenert, men alle målinger var helt fin
Min lille bestevenn og kommende storebror var med som følge på sykehuset, og syns det var veldig stas
vi var på Kk i Bergen
Vis vedlegget 332088

2 uker i dag! Kjenner jeg er veldig spent. Hadde mulighet til å sjekke med ultralyd på meg selv når jeg ville i forrige jobb, men nå har jeg kun vært på en TUL i ca uke 10, så har plutselig blitt nervøs for at det ikke er liv/er noe galt nå som det nærmer seg...Og litt ekstra kjipt at mannen ikke kan være med (på RH). Håper det blir en lettelse å ha vært der
![]()
Ja, det går jo mest sannsynlig helt fintSkjønner det er tøft
Jeg har vært på Rikshospitalet 1-2 ganger i uken nå og det har gått helt fint. Blitt kjent med andre gravide som er der alene også, en som ventet trillinger også!
Sist gang fødte jeg alene også, mannen kom snublende inn døra 15 minutter for sent
Har ordinær ultralyd der 12.august og tror det skal gå fint da også.
Men kjenner jeg bekymrer meg mer for hvordan det vil være å få en beskjed om at ikke alt er bra, nå som man må være der alene enn om vi hadde vært der sammen. Men det er jo likt for alle i denne koronatiden. Så gleder meg til å ha det overstått og vite at alt (forhåpentligvis) er helt bra