Nedtelling til OUL

Har ikke fått time til OUL enda. Jeg var på TUL i uke 9 og mener lege da skrev i brevet jeg leverte i skranken at det skulle settes opp til OUL. Jeg var til jordmor på første kontroll lille julaften, hun sa hun kunne sende inn en ny forespørsel, så da gjorde hun det. Får vel vite timen på nyåret tenker jeg. Jeg er i uke 18 i slutten av januar, så regner med jeg får time i begynnelsen på februar.
 
Ikke telt å mange dager det er... Men skal 3.feb
 
43
 
Fleir som har fått veldig sein ultralyd? Eg har fådd 21.feb på Ullevål og da e eg 19+6, altså nesten i uke 21. E det normalt? :bored: Trudde alle sku få tilbud mellom uke17-19.
 
42:)
 
Fleir som har fått veldig sein ultralyd? Eg har fådd 21.feb på Ullevål og da e eg 19+6, altså nesten i uke 21. E det normalt? :bored: Trudde alle sku få tilbud mellom uke17-19.
Det ideelle er vel mellom 17+0 og 19+0, men vet av flere som får når de er20+etellerannet også
 
Fleir som har fått veldig sein ultralyd? Eg har fådd 21.feb på Ullevål og da e eg 19+6, altså nesten i uke 21. E det normalt? :bored: Trudde alle sku få tilbud mellom uke17-19.

Rundt uke 18 ifølge helsenorge.no. Men om du synes det er for sent med 19+6 kan du alltids ringe inn og spørre om å få tidligere. Det var det ei annen her inne som gjorde.
 
40!
 
Back
Topp