Nedtelling til OUL

Hadde ikke jeg klart heller. Og om de ikke ser på oul, hadde jeg dratt privat. :hilarious:
Mamma dro på privat noen turer når hun ventet meg, men de fikk ikke snudd meg og sett, så jeg var en overraskelse. :hilarious:

Haha, d er planen min også. Kan de ikke se på oul bestiller jeg 3d UL til uke 28 når vi skal på ferie en plass der man faktisk får privat ul[emoji12]
 
Haha, d er planen min også. Kan de ikke se på oul bestiller jeg 3d UL til uke 28 når vi skal på ferie en plass der man faktisk får privat ul
emoji12.png

Var hos Lundring på 3d sist gang, bor bare 15 min unna. Men håper vi slipper det denne gangen her. :hilarious: guttungen så jo helt grusom ut:hilarious: med stor og lang nese, og jeg var helt knust. :wideyed: Fikk skikkelig sjokk når han ble født og var så fin som han var. Selv med blåveis og sånn. :laughing002 så håper de finner kjønn! :laughing021
 
Var hos Lundring på 3d sist gang, bor bare 15 min unna. Men håper vi slipper det denne gangen her. :hilarious: guttungen så jo helt grusom ut:hilarious: med stor og lang nese, og jeg var helt knust. :wideyed: Fikk skikkelig sjokk når han ble født og var så fin som han var. Selv med blåveis og sånn. :laughing002 så håper de finner kjønn! :laughing021

D hørtes ikke ut som så veldig hyggelig opplevelse[emoji15] Enda godt han var fin når han kom da[emoji12][emoji23] Ja, vi satser på at vi får vite ALT på oul[emoji28]
 
D hørtes ikke ut som så veldig hyggelig opplevelse[emoji15] Enda godt han var fin når han kom da[emoji12][emoji23] Ja, vi satser på at vi får vite ALT på oul[emoji28]

Nei, det var sinnsykt kjipt. :meh: men heldigvis hadde det ingen rot i noe sannhet da. :hilarious: stakkars han om han hadde kommet ut med det gravet. Hadde vært skikkelig framtung da. :laughing021
Siden de på tul i går ikke sa stort annet enn at det var en veldig aktiv krabat, krysser jeg bein og armer for at vi får all info i verden på oul! :D
 
ENDELIG har jeg også fått time, 15 dager igjen[emoji16][emoji1319]
 
Så deilig å endelig få vite! :D

Jepp[emoji16] Var kun fordi jeg ringte da[emoji23][emoji85] De satt med det nå, så hun sa vi kunne sette opp time med det samme...flaks[emoji12]
Så at vi skal samme dato forresten[emoji16][emoji1319]
 
Jepp[emoji16] Var kun fordi jeg ringte da[emoji23][emoji85] De satt med det nå, så hun sa vi kunne sette opp time med det samme...flaks[emoji12]
Så at vi skal samme dato forresten[emoji16][emoji1319]

Det lønner seg å ringe og mase litt :hilarious:

Ååh, så gøy!! :Heartred Vi er vel like langt på vei også tror jeg? :D
 
Det lønner seg å ringe og mase litt :hilarious:

Ååh, så gøy!! :Heartred Vi er vel like langt på vei også tror jeg? :D

Jepp, samme dato og like langt på vei[emoji5] Blir spennende å se om det holder seg på oul, eller om våre veier skilles da[emoji23][emoji12]
 
Back
Topp