Nedtelling til OUL

11 august:)
 
37 dager
 
Jeg har ikke fått innkalling til oul enda. Når fikk dere det? Altså hvor mange uker var dere da dere fikk innkallingen? Jeg er jo bare 11+1 enda.
 
Jeg har ikke fått innkalling til oul enda. Når fikk dere det? Altså hvor mange uker var dere da dere fikk innkallingen? Jeg er jo bare 11+1 enda.
Jeg var på tul 11+6, og fikk beskjed om at jeg kunne avtale time for oul i luken :)
 
18
 
22 dager[emoji4][emoji4]
 
Jeg har ikke fått innkalling til oul enda. Når fikk dere det? Altså hvor mange uker var dere da dere fikk innkallingen? Jeg er jo bare 11+1 enda.

Fikk det på fredag :) 13+5. Men var ikke på kontroll før i forrige uke da.
 
Jeg har ikke fått innkalling til oul enda. Når fikk dere det? Altså hvor mange uker var dere da dere fikk innkallingen? Jeg er jo bare 11+1 enda.

Jeg har heller kkke fått, ikke sendt henvisning heller! Skal på første kontroll nå på fredag så regner med legen sender henvisning og søknad om fødeplass da! [emoji1362]
 
Har ikke fått noen time enda. Men fikk bekreftet på sykehuset på fredag at de hadde registrert at jeg skal ha time til oul da. Men blir helt oppgitt over hele sykehuset....
 
Fikk time nå, 8.august- så altså 28 dager til. Men da er vi på ferie, så skal høre om det er mulig å fremskynde et par dager- evt i verste fall utsette [emoji30] noen andre som har fått byttet dato? Var det vanskelig å ny time uten å måtte vente så aaaalt for lenge? :)
 
Back
Topp