Nedtelling til oul!

9 dager igjen
 
I morgen tidlig:cool05:love7
 
Vet du kjønn enda? [emoji847] eller får du vite det nå. Er sååå spennende!
Nei, hun prøvde å sjekke når vi var på ul når jeg var 15 uker. Da lå de veldig feil til begge to. Håper håper at vi kan se det nå på fredag. Er så surrealistisk at det er to der inne, så jeg håper det blir mer realistisk hvis vi vet kjønn ❤️❤️ Uansett tenker jeg at det blir så mange ultralyder at til slutt må vi jo finne ut av det, selv om de kanskje ikke viser seg frem på fredag heller.
 
Nei, hun prøvde å sjekke når vi var på ul når jeg var 15 uker. Da lå de veldig feil til begge to. Håper håper at vi kan se det nå på fredag. Er så surrealistisk at det er to der inne, så jeg håper det blir mer realistisk hvis vi vet kjønn [emoji173]️[emoji173]️ Uansett tenker jeg at det blir så mange ultralyder at til slutt må vi jo finne ut av det, selv om de kanskje ikke viser seg frem på fredag heller.

Legen ville ikke prøve å sjekke da jeg var der i uke 14, så håper også inderlig de kan se det på OUL [emoji847] Men ja, blir jo mange ul fremover så tilslutt får vi jo kjønn. Føles veldig uvirkelig foreløpig selvom magen vokser [emoji28]
 
9,5 time:wideyed:
 
14 dager :)
 
I morgen!
 
Back
Topp