Tusen takk [emoji173] [emoji3]Det har jeg full forståelse for!!lykke lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji173] [emoji3]Det har jeg full forståelse for!!lykke lykke til!
Samme her! Så spennende [emoji3] [emoji3] Lykke til [emoji7]Imorgen!!!
Samme her! Så spennende [emoji3] [emoji3] Lykke til [emoji7]
Det er jeg også [emoji7] [emoji7] jeg skal 13.30, altfor sent [emoji21] hehe du da?Ja! Er såå spent! Lykke til du også![]()
Når imorgen skal du?
Det er jeg også [emoji7] [emoji7] jeg skal 13.30, altfor sent [emoji21] hehe du da?
GratulererDa har vi vært på oul og sett en frisk, liten, aktiv jente <3 fineste opplevelsen i verden! Hun er allerede den fineste i våres øyne. Ny termin ble 8 juli(Gikk fra 11)
Ja det er noen som har det! [emoji23] skal vi bytte? [emoji23] neida, men det blir stas [emoji7]Kl 11. Glad det er i rett tid på dagen![]()
Ja det er noen som har det! [emoji23] skal vi bytte? [emoji23] neida, men det blir stas [emoji7]
Dårlig gjort [emoji23] [emoji23] neida heheHihi, neeeeiiii![]()
Da har vi samme dag27. februar [emoji106] Føles lenge, men kommer nok til å gå ganske fort [emoji6]
Jeg vil være nokså nøyaktig 19+0 i følge beregningene, så da ligger jeg bittelitt bak deg. Kan jo likevel hende at det blir endret litt på på OUL [emoji6] Lykke til i hvert fall, håper februar flyr avgårde [emoji122][emoji106]Satser på det
Hvor langt er du kommet då?
Jeg er 19+2, 19+5 i følge legen.