Nedtelling til OUL

Så tidlig? Hvor langt er du på vei da?

17 uker i dag :)
Ble veldig overrasket over at jeg fikk time før jul siden jeg hadde første svangerskapskontroll så sent som uke 13+ et eller annet. Trodde det var ganske travelt før jul.
 
Endelig kom min time i posten. Legen hadde glemt å sende inn, så jordmor måtte gjøre det sist uke. Fikk time 4. Januar så 19 dager igjen :)
 
17dager :) kjenner jeg er spent på om alt er bra med lille <3
 
34
 
Jeg ga beskjed til legen som først satte termin at jeg ikke husket nøyaktig når jeg hadde siste mens siden vi var blitt prøve-lei, og jeg prøvde å få det litt på avstand. Så jeg sa til han at jeg trodde det var den dagen vi har regnet etter, men hvis det er feil så er det en uke feil, husker bare at det var en tirsdag :rolleyes:

Var på TUL forrige helg, da var jeg 11+4, men gynekologen ville sette meg frem til 12+5. Han sa vel og merke at vi skulle avvente til OUL for mer nøyaktig terminberegning. Nå har jeg fått time, da vil jeg være 19+0. Hvis jeg da egentlig etter TUL regning er 20+1, er det ikke litt i seneste laget for å beregne ting på den beste måten?

Anyway, dette ble langt, men burde jeg ringe og forklare situasjonen og be om en tidligere time til OUL?
 
:dance008 I morgen!
Føler at jeg kan slappe av litt mer etter det, gitt at alt ser helt normalt ut så klart <3
 
39 [emoji4]
 
Back
Topp