Nedtelling til OUL!

Uhm.. Jeg fikk innkallingen i posten i dag. 20. mai, altså 11 dager til.. Har bestilt time til tidlig ultralyd 12. mai, så differansen blir 8 dager! Jeg er i uke 15 den 20. mai - det MÅ da være for tidlig??
 
Uhm.. Jeg fikk innkallingen i posten i dag. 20. mai, altså 11 dager til.. Har bestilt time til tidlig ultralyd 12. mai, så differansen blir 8 dager! Jeg er i uke 15 den 20. mai - det MÅ da være for tidlig??

Høres veldig tidlig ut. På mitt ark stod det mellom uke 17 og 20. Ringe å høre med de kanskje? :)
 
Høres veldig tidlig ut. På mitt ark stod det mellom uke 17 og 20. Ringe å høre med de kanskje? :)
Ja, i brosjyren som fulgte med innkallingen står det ca uke 18. Så det har sikkert skjedd en misforståelse med henvisningen fra fastlegen min, kanskje hun har skrevet feil.. Skal ringe de i morgen :)
 
50 dager :)
 
Ja, i brosjyren som fulgte med innkallingen står det ca uke 18. Så det har sikkert skjedd en misforståelse med henvisningen fra fastlegen min, kanskje hun har skrevet feil.. Skal ringe de i morgen :)
Nå har jeg snakket med de, og de var enig i at det var litt tidlig ja :p
Har fått ny time 16. juni. Så da er det 37 dager til! :)
 
Ååååå :yuck: Fikk brev i posten i dag om at de dessverre måtte flytte timen min, 4 dager senere.. Så da er jeg 20+3, kunne de ikke heller flytta den frem? :p

Så.. 35 dager igjen..
 
34 dager igjen :)
 
Har ikke fått time enda:-( var ikke på første svangerskaps kontroll før uke 12 da og sendte inn papirer da,, kommer vel snart, er to uker siden nå i dag :p
 
21 dager. Akkurat 3 uker. Håper de går fort!:)
 
Back
Topp