Nedtelling til OUL!

Venter i spenning på papirer her, og må sikkert vente enda litt lenger..:-)Legen min hadde glemt å sendt henvisningen da jeg var på kontroll tidlig i januar, så den ble sendt nå på fredag istedet.. Blir ikke noe særlig utålmodig når jeg ser dere teller ned:p

Venter i spenning på papirer her, og må sikkert vente enda litt lenger..:)Legen min hadde glemt å sendt henvisningen da jeg var på kontroll tidlig i januar, så den ble sendt nå på fredag istedet.. Blir ikke noe særlig utålmodig når jeg ser dere teller ned:p
Hehe:p så kjedelig da, men de må vel ordne time til deg på ca samme tid så du får sikkert bare kortere tid å telle ned når brevet kommer:D

Hvis jeg sier det er søndag nå så er det åtte dager igjen:) veldig spent, trenger dette for å skjønne at det er virkelig. Og livredd for at alt ikke skal være bra:/

Æsj, telte feil igår.. er 26 dager idag.. Men bare 4 til privat :)

Hvis jeg sier det er søndag nå så er det åtte dager igjen:) veldig spent, trenger dette for å skjønne at det er virkelig. Og livredd for at alt ikke skal være bra:/
Jeg var redd selv. Tror vi alle er det. Men det er tilnærmet ALDRI noe galt med den lille <3 det kommer til å gå så bra så :D

25 dager igjen :) snart bare 3 uker!

8 dager igjen nå :-)

1 dag!!!! :D 27 TIMER for å være nøyaktig :)

3 dager til privat ul og 24 dager til oul. .

Akkurat 2 uker til i dag.

Back
Topp