Aprilspiren
Forelsket i forumet
Lykke til alle som har/har hatt time i dag!
11 dager igjen her. Så utålmodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror vel alle som vil får vite det, hvis det går an å se. Jordmor her hadde ikke tenkt til å sjekke, men gjorde det fordi jeg insisterte VELDIG på at jeg ikke kunne vente helt til juli7 dager igjen . Jeg har vært på UL flere ganger før men jeg gle meg til å vite kjønn. Får alle vite kjønn ?
2.5 time igjen!
Ja, det gikk supert! Jordmor var kjempeflink og fortalte alt hun gjorde og så underveis. Hun sjekket ikke kjønn av seg selv, så det måtte jeg be om. Hun var ikke så opptatt av å gi foreldrene en "fin opplevelse", altså, se litt ekstra på lille bare for gøy eller få til et par fine bilder osv. Men hun var nøye og flink til å informere så opplevelsen ble flott likevel!Hvordan gikk det på OUL idag? Du var vel på Kalnes om jeg ikke husker feil? Spent på hvordan dem er der!![]()
Ja, det gikk supert! Jordmor var kjempeflink og fortalte alt hun gjorde og så underveis. Hun sjekket ikke kjønn av seg selv, så det måtte jeg be om. Hun var ikke så opptatt av å gi foreldrene en "fin opplevelse", altså, se litt ekstra på lille bare for gøy eller få til et par fine bilder osv. Men hun var nøye og flink til å informere så opplevelsen ble flott likevel!
Ble mildt sagt sjokkert når hun viste meg gutte-tissen på skjermen, for jeg var sikker på at det var jente <3 (er i ekstase for å ha en gutt i magehuset altså, ble bare overrasket)
Også tok det en times tid ekstra etterpå fordi vi ville være med på den undersøkelsen. Hun vi snakket med der virket kanskje litt "klønete" men hun var også veldig flink til å forklare og ikke minst veldig hyggelig.
Alt i alt en super dag! Lille i magen er frisk og rask <3
Takk takkHøres litt ut som opplevelsen jeg hadde med siste for 4år siden, var også veldig flink med å forklare, men ga liksom ikke det lille ekstra. Å lette heller ikke etter kjønn, prøvde i 1min etter vi spurte, men fant ikke. Men det viktigste er jo at babyen er frisk å fin :-D Så godt å høre at det gikk bra for dere i dag :-D Å gratulerer med gutt <3