Nedtelling til OUL:)

Jeg var på første legetime for to og en halv uke siden og har ikke fått innkallelse til OUL enda. Hvor lang tid tok det før dere fikk innkallelsen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på første legetime for to og en halv uke siden og har ikke fått innkallelse til OUL enda. Hvor lang tid tok det før dere fikk innkallelsen?

Sa legen at h*n bestilte OUL? Her tok det vel 3 dager, men det kommer sikkert an på størrekse og kapasitet på sykehuset..

Jeg er rimelig sikker på at hun sa det, men begynner jo å lure nå. Skal til jordmor om to uker. Kan hun sjekke, tror dere? Eller burde jeg sjekke med legen nå?

har oul den 06nov, føles som en evighet til! er 19 + 2/3 da.

Men Sugermama, hadde du hatt lyst til å lage en oversikt sånn så på "termin listen" ?? :)

Jeg er rimelig sikker på at hun sa det, men begynner jo å lure nå. Skal til jordmor om to uker. Kan hun sjekke, tror dere? Eller burde jeg sjekke med legen nå?

Hun kan sikkert ringe sykehuset og høre om de har fått henvisningen.. men går jo an å sjekke med legen også.. regner ikke med at det haster sånn supermasse.. jeg ville nok avventet.. OUL har du jo krav på uansett..

Jeg skal på første svangerskapskontroll i morgen, er veldig spent siden dette er første gang jeg er gravid. Håper han sender henvisning til ultralyd i morgen :D Har passert 10 uker nå :)

50 og noen dager til OUL 07.11!
Leenge til :p

3 uker og 1 dag! La det gå fort! :-)

Back
Topp