Nedtelling til OUL ⭐️

7 uker og 5 dager.
 
Har ikke fått dato, legen ville melde det inn på neste time om 3 uker. Han ønsket ul i uke 18, så det blir ca 6 uker til eventuelt.
 
5 uker 4 dager
 
5 uker for min del. Da er jeg 18 + 3

Misunner deg de dagene du er foran altså! Men veldig glad jeg har termin tidlig i måneden, må være kjedelig å alltid være 2-3 uker bakpå de første :p
 
Misunner deg de dagene du er foran altså! Men veldig glad jeg har termin tidlig i måneden, må være kjedelig å alltid være 2-3 uker bakpå de første :p

Legen min bruker amerikansk måte å telle på så han har ment at termin er 30/31 Juli, men jeg holder meg til August forumet selv om jeg egentlig håper litt på Juli. Men antar senere i August siden så mange førstegangsfødene går over tiden. Moren min 2 uker med både meg og broren min :rolleyes:
 
Last edited:
Legen min bruker amerikansk måte å telle på så han har ment at termin er 30/31 Juli, men jeg holder meg til August forumet jeg håper egentlig litt på Juli. Men antar senere i August siden så mange førstegangsfødene går over tiden. Moren min 2 uker med både meg og broren min :rolleyes:

Mer realistisk med august ja, jeg har en tanke/plan om at denne ungen skal ut i midten av juli (når jeg bikker 37 uker), men blir nok heller midten av august her ;)
 
Mer realistisk med august ja, jeg har en tanke/plan om at denne ungen skal ut i midten av juli (når jeg bikker 37 uker), men blir nok heller midten av august her ;)

Hehe, optimistisk er jo lov å være! De siste ukene blir nok laaaange!!
 
Endelig min tur til å få innkallelse i dag, 6 uker og 1 dag igjen til oul :D Da er jeg 18+4.
 
Misunner deg de dagene du er foran altså! Men veldig glad jeg har termin tidlig i måneden, må være kjedelig å alltid være 2-3 uker bakpå de første :p
Kan skrive under på at det er kjedelig ja! Men er sånn i midten av måneden, så det er jo ikke det verste. Men jeg havner plutselig i juli likevel i forhold til fødsel pga tvillinger da:rolleyes:
 
Nå er endelig henvisning sendt! Når kan man forvente svar, tro? Jeg husker jammen ikke hvor lang tid det tok sist.
Og forhåpentligvis tidligere time enn sist - hvis ikke var legen enig i at det er best å be om å bytte time. (Var nesten 21 uker sist)
 
Nå er endelig henvisning sendt! Når kan man forvente svar, tro? Jeg husker jammen ikke hvor lang tid det tok sist.
Og forhåpentligvis tidligere time enn sist - hvis ikke var legen enig i at det er best å be om å bytte time. (Var nesten 21 uker sist)

Jeg hadde time på slutten av dagen hos legen tirsdag, så på helsenorge at henvisningen var sendt onsdag, og fikk tildelt time torsdag :)
 
Jeg hadde time på slutten av dagen hos legen tirsdag, så på helsenorge at henvisningen var sendt onsdag, og fikk tildelt time torsdag :)
Så kjapt, faktisk! Så at helsenorge ikke gjelder her hos oss, så her må det nok gå gjennom sneglepost. Men da er det et lite håp om å ha innkallingen i postkassen i neste uke? :)
 
Legen min bruker amerikansk måte å telle på så han har ment at termin er 30/31 Juli, men jeg holder meg til August forumet selv om jeg egentlig håper litt på Juli. Men antar senere i August siden så mange førstegangsfødene går over tiden. Moren min 2 uker med både meg og broren min :rolleyes:

Samme med min lege. Jeg regnet ut termin til 10 August. Legen mener termin er ca 31 juli. Regner med at babyen kommer i august uansett da dette er første barn:)
 
Back
Topp