Kristiansand også! De tar ultralyd mellom uke 19-21. Jeg ble kalt inn til når jeg er 19+5. De måtte flytte timen så nå blir det 19+315 dager, synes OUS er så mye treigere enn så mange andre sykehus, her er jeg 19+1 ved oul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kristiansand også! De tar ultralyd mellom uke 19-21. Jeg ble kalt inn til når jeg er 19+5. De måtte flytte timen så nå blir det 19+315 dager, synes OUS er så mye treigere enn så mange andre sykehus, her er jeg 19+1 ved oul![]()
Det er jo så lenge å venteKristiansand også! De tar ultralyd mellom uke 19-21. Jeg ble kalt inn til når jeg er 19+5. De måtte flytte timen så nå blir det 19+3
Men det er kortere til termin igjen da, så you win some, you lose some

Samme herI morgen!!![]()
Åååh så heldig! Jeg har time 14:00, så jeg må smøre meg med den lille tålmodigheten jeg egentlig ikke harSamme her
Når på dagen skal du?
Har time 10:30, så blir heldigvis ikke så lenge å vente. Blir bare å få i frokost, og så litt sen levering i bhg, også blir det å kjøre i 40 min til sykehuset, så tipper tiden kommer til å gå fort til timen i morgen![]()