Nedtelling til ordinær ultralyd

15 dager, synes OUS er så mye treigere enn så mange andre sykehus, her er jeg 19+1 ved oul :nailbiting:
Kristiansand også! De tar ultralyd mellom uke 19-21. Jeg ble kalt inn til når jeg er 19+5. De måtte flytte timen så nå blir det 19+3

Kristiansand også! De tar ultralyd mellom uke 19-21. Jeg ble kalt inn til når jeg er 19+5. De måtte flytte timen så nå blir det 19+3
Det er jo så lenge å vente :facepalm: Men det er kortere til termin igjen da, så you win some, you lose some:laughing002

Samme her :love7

Når på dagen skal du?

Har time 10:30, så blir heldigvis ikke så lenge å vente. Blir bare å få i frokost, og så litt sen levering i bhg, også blir det å kjøre i 40 min til sykehuset, så tipper tiden kommer til å gå fort til timen i morgen :D

Samme her :love7

Når på dagen skal du?

Har time 10:30, så blir heldigvis ikke så lenge å vente. Blir bare å få i frokost, og så litt sen levering i bhg, også blir det å kjøre i 40 min til sykehuset, så tipper tiden kommer til å gå fort til timen i morgen :D
Åååh så heldig! Jeg har time 14:00, så jeg må smøre meg med den lille tålmodigheten jeg egentlig ikke har :hilarious:

Gleder meg sånn for oss begge! :love7

Back
Topp