Nedtelling til ordinær ultralyd :)

Idag fikk jeg brev i posten om OUL og det er allerede nå på mandag! Da er jeg bare 15+1 uker på vei. Men dem går nok etter siste mens (uregelmessig) og ikke termin :smiley-angelic006
Jeg fikk også innkalling etter menstermin, trodde også selv jeg var lengre på vei. Fikk innkalling når jeg skulle være 17+4 (som også er tidligo_O), men viste seg at jeg var rundt 16 uker. Fikk ny time igjen 18+1. Så blir spennene neste uke å se! så lenge alt er ok er ikke termindatoen så viktig, men må ærlig innrømme at det er litt kjipt å bli satt rundt 10 dager tilbake! Positivt for deg at du er klar over at du er kortere på vei enn menstermin tilsier:p

Last edited:
Jeg fikk også innkalling etter menstermin, trodde også selv jeg var lengre på vei. Fikk innkalling når jeg skulle være 17+4 (som også er tidligo_O), men viste seg at jeg var rundt 16 uker. Fikk ny time igjen 18+0. Så blir spennene neste uke å se! så lenge alt er ok er ikke termindatoen så viktig, men må ærlig innrømme at det er litt kjipt å bli satt rundt 10 dager tilbake! Positivt for deg at du er klar over at du er kortere på vei enn menstermin tilsier:p

Gjør ikke noe med ekstra ultralyd si :p

Back
Topp