Nedtelling til neste ultralyd

Får ikke svar fra Jordmorklinikken.. men har fått legetime neste uke - så jeg får uansett tidlig UL i uke 11.
Det er 6 lange uker til o_O

Det gikk bra!! Selvom de var usikre på om man kunne se forsteranlegget enda, mulig bare en sort prikk fortsatt :hilarious: men de fant et flott corpus luteum som opprettholder graviditeten og god fin tykkelse på endometriet, så så langt ser det ut som det går akkurat sånn som det skal :smiley-bounce016

Første UL bestilt! 6+2 er litt i tidligste laget, men vi får besøk av familie dagen etter og det kan bli vanskelig å holde hemmelig siden jeg er såpass dårlig form allerede, så jeg kan tenke meg å vite at alt ser ok ut før vi forteller det :)

...og så var det tellingen da! Kan man skylde på gravidhjerne allerede?

9 dager!

Sykt gravidhjerne her og om dagen, glemte lommeboka når jeg var på sykehuset i går og skulle jo vise ID og alt sånt, og helt blank på hvert spørsmål de kom med :hilarious: :hilarious: :hilarious:

16 dager! :smug:

6 dager igjen.. men lurer nå på om jeg skal utsette til slutten av måneden siden så mange sier at det er fare for at man ikke ser noe hjerte så tidlig :dead:

Back
Topp