Lykke til!Om 3 timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Om 3 timer
Hvordan gikk det? Fikk du time til igangsetting?Om 3 timer
Ja, men fikk ikke time før på termin om 2 uker. Hun er allerede +23% i vekst og minst 4 kg, så nå er jeg veldig skeptisk.. Syns hun begynner å bli skikkelig stor og er redd for at hun plustelig vokser kjempemye og jeg nærmer meg en baby på 5 kg!! Så vet ikke helt hva jeg tenker om 2 uker til..Hvordan gikk det? Fikk du time til igangsetting?
Sa du at du var bekymret? Krysser fingrene for at fødselen din starter av seg selv før den tid Synes det er rart når hun allerede er 4 kg at de drøyer så lenge? Men det er kanskje vanlig? Hvis du er bekymret av det synes jeg du skal be om ny henvisning og smøre litt på kjipt å ha det sånn de siste ukene.Ja, men fikk ikke time før på termin om 2 uker. Hun er allerede +23% i vekst og minst 4 kg, så nå er jeg veldig skeptisk.. Syns hun begynner å bli skikkelig stor og er redd for at hun plustelig vokser kjempemye og jeg nærmer meg en baby på 5 kg!! Så vet ikke helt hva jeg tenker om 2 uker til..
Bekymringene kom vel litt etter kontroller. Planen var å ringe i dag, men tror vannet gikk i natt, så skal inn på kontroll om et par timerSa du at du var bekymret? Krysser fingrene for at fødselen din starter av seg selv før den tid Synes det er rart når hun allerede er 4 kg at de drøyer så lenge? Men det er kanskje vanlig? Hvis du er bekymret av det synes jeg du skal be om ny henvisning og smøre litt på kjipt å ha det sånn de siste ukene.
Så spennende!! Lykke til på kontroll!Bekymringene kom vel litt etter kontroller. Planen var å ringe i dag, men tror vannet gikk i natt, så skal inn på kontroll om et par timer
Masse lykke til!!!Bekymringene kom vel litt etter kontroller. Planen var å ringe i dag, men tror vannet gikk i natt, så skal inn på kontroll om et par timer
Så spennende!! Lykke til på kontroll!
Takk! Det var visst fostervann, så nå er jeg hjemme og håper riene starter i løpet av dagen, hvis ikke blir det igangsetting i morgenMasse lykke til!!!
Åå, da er det bare siste innspurt igjen før baby er her! Masse lykke tilTakk! Det var visst fostervann, så nå er jeg hjemme og håper riene starter i løpet av dagen, hvis ikke blir det igangsetting i morgen
TakkÅå, da er det bare siste innspurt igjen før baby er her! Masse lykke til
Så spennende! Lykke til med fødsel snart i målTakk! Det var visst fostervann, så nå er jeg hjemme og håper riene starter i løpet av dagen, hvis ikke blir det igangsetting i morgen
Hvordan går det?Takk! Det var visst fostervann, så nå er jeg hjemme og håper riene starter i løpet av dagen, hvis ikke blir det igangsetting i morgen
Jenta vår kom natt til torsdag kl 05. 05, 4165 gr og 52 cm lang. Var en lang fødsel med 21 timer i aktiv fødsel. Så var passe utslitt når vi kom til trykking. Måtte derfor ha hjelp med sugekopp og klipp, og da kom hun i løpet av minutterHvordan går det?
Gratulerer! Hørtes slitsomt ut, men godt at dere alle har det fint!Jenta vår kom natt til torsdag kl 05. 05, 4165 gr og 52 cm lang. Var en lang fødsel med 21 timer i aktiv fødsel. Så var passe utslitt når vi kom til trykking. Måtte derfor ha hjelp med sugekopp og klipp, og da kom hun i løpet av minutter