Nedtelling til neste time hos jordmor/lege ❤️

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Her er det en uke til neste time hos jordmor :)

Hadde bestemt meg for kun å ha oppfølging hos fastlegen denne gangen siden hun kjenner meg så godt og jeg er så godt fornøyd. Men nå har hun permisjon i 6 mnd... Så da satser jeg på jordmor all the way når jeg uansett må møte noen nye :bag: første time 21/10 :)

11 dager til legetime

Hvor mange svangerskapskontroller har dere vært på hittil? Jeg har bare vært på en :bookworm:og jeg aner ikke når neste er. Jeg har foreløpig ikke time til verken jordmor eller fastlege.

Hvor mange svangerskapskontroller har dere vært på hittil? Jeg har bare vært på en :bookworm:og jeg aner ikke når neste er. Jeg har foreløpig ikke time til verken jordmor eller fastlege.
Vært på tre kanskje? Utenom TUL og OUL altså :)

Vært på tre kanskje? Utenom TUL og OUL altså :)
Hmm.. jeg har jo gjort dette før men det er utrolig hva man glemmer! :hilarious: eneste jeg har fremover er otul på mandag også glukose test 3 okt :bag: kanskje jeg må bestille neste kontroll selv? :hilarious:

Hmm.. jeg har jo gjort dette før men det er utrolig hva man glemmer! :hilarious: eneste jeg har fremover er otul på mandag også glukose test 3 okt :bag: kanskje jeg må bestille neste kontroll selv? :hilarious:
Bruker alltid å få ny av jordmor når jeg er der :)
Håper jeg kan slippe glukosetesten

To dager til kontroll hos jordmor. Nå starter hun kanskje å måle symfyse mål? Blir spennende.

Og fire dager til privat ultralyd for å se at alt står bra til og forhåpentligvis bekrefte kjønn ❤️

Hadde vår 2 oppfølging hos jordmor i dag 13.11, 27+4 (igår da, akk tippet midnatt!). Alt bra med lillemann :love017

Back
Topp