Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Hvordan gikk det?Om 7 timer
Takk Det gikk fint, men lillejenta var visst ikke festet helt, ligger bare langt nede i bekkenet, så hun hadde snudd ryggen over på høyre siden og bena over til venstre.. Gjør meg litt bekymret for er så redd hun skal snu seg rundt til seteleie Er ikke så flink å kjenne forskjell på hode og rumpe, men merker at bena er mye lavere nede på magen nåLykke til! Hvordan gikk det?
Hvordan gikk det med deg?Om ca 3 timer
Håper hun ikke snur seg! Enig, er ikke alltd like lett å kjenne forskjell på hodet og rumpen neiTakk Det gikk fint, men lillejenta var visst ikke festet helt, ligger bare langt nede i bekkenet, så hun hadde snudd ryggen over på høyre siden og bena over til venstre.. Gjør meg litt bekymret for er så redd hun skal snu seg rundt til seteleie Er ikke så flink å kjenne forskjell på hode og rumpe, men merker at bena er mye lavere nede på magen nå
Jeg var på kontroll på Ahus på fredag pga høyt blodtrykk hos jordmor på torsdag. På Ahus ble det bestemt at jeg skulle settes i gang med en gang pga lite fostervann og at baby var litt liten. Så lørdag kl 01.19 ble jeg mamma for første gang!Hvordan gikk det med deg?
Ååh gratulerer så mye Håper alt står bra til med dere alle sammenJeg var på kontroll på Ahus på fredag pga høyt blodtrykk hos jordmor på torsdag. På Ahus ble det bestemt at jeg skulle settes i gang med en gang pga lite fostervann og at baby var litt liten. Så lørdag kl 01.19 ble jeg mamma for første gang!