Nedtelling til makstid (uke 42+0)

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er vel slik at vi blir satt igang i uke 42+0 om det ikke har skjedd noe da, så hva med en liten nedtelling?
Uansett ikke lenge igjen nå jenter:D

Er selv en dag på overtid nå, så 10 dager igjen:p

Uff! Bor i Sverige så blir satt i gang 42+3. Er 39+0 i dag så for meg er det da 3 uker og tre dager :-O

Jeg har forstått det sånn at i utgangspunktet så er det etter 11 dager men om det faller på en helg velger de ofte å vente til mandagen. Men sånn ellers så er det 10 dager igjen :)

Jeg har forstått det sånn at i utgangspunktet så er det etter 11 dager men om det faller på en helg velger de ofte å vente til mandagen. Men sånn ellers så er det 10 dager igjen :)

Det er mye mulig. Ikke hørt så mye om det selv, men blir vel satt igang senest 30. har jeg fått beskjed om:)

Håper du har hatt en fin tur:)

Det er mye mulig. Ikke hørt så mye om det selv, men blir vel satt igang senest 30. har jeg fått beskjed om:)

Håper du har hatt en fin tur:)

Det er nok litt forskjellig praksis fra plass til plass vil jeg tru så selv om det er slik her så trenger det ikke å være slik hos deg :)

Jada turen har hvert fin, selv om jeg har hvert sliten og til tider dritt lei enkelte mennesker Haha :P

9 dager igjen. Jordmortime i dag og bestilling av overtidskontroll:)

Lykke til :D
Det var sykehuskontrollen som satte igang ting her, satser på det samme for dere ;)

Takk:) krysser fingrene for det her og da:D

Gratulerer med endelig overstått fødsel;)

Back
Topp