Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, du har sikkert rett. Selv syns jeg de første 12 gikk uutholdelig langsomt.
Syns ikke de ukene var ille sist.. men jeg hadde ingen plager og følte meg ikke så stor og tung heller (selv om jeg bærte på 110 kiloJeg også... Men er vel de siste 5-10 ukene som er seigest.
Syns ikke de ukene var ille sist.. men jeg hadde ingen plager og følte meg ikke så stor og tung heller (selv om jeg bærte på 110 kilo).
Ja, "alle" er liksom lei da. Jeg var ikke det i grunnen og fikk litt panikk når vannet gikk fordi jeg ikke følte meg klar.Så godt å høre at det ikke er sånn for alle. Mange som har sagt til meg at slutten var treg.
Ja, "alle" er liksom lei da. Jeg var ikke det i grunnen og fikk litt panikk når vannet gikk fordi jeg ikke følte meg klar.
Ja, veldig! Jeg har hørt så innmari mye overtidsjammer at det er det jeg er mest redd for i hele svangerskapet.Greit å vite at man kan tenke sånn også.
Jeg var heller ikke lei mot slutten. Min mor hadde sagt hele tiden at jeg måtte bare belage meg på å gå to uker overtid siden hun gjorde det med alle oss søstre. Men riene kom på termin og da trodde jeg ikke de var fødsel igang i det hele tatt først.Ja, "alle" er liksom lei da. Jeg var ikke det i grunnen og fikk lit. panikk når vannet gikk fordi jeg ikke følte meg klar.
Er 27 dager til halveisJeg var heller ikke lei mot slutten. Min mor hadde sagt hele tiden at jeg måtte bare belage meg på å gå to uker overtid siden hun gjorde det med alle oss søstre. Men riene kom på termin og da trodde jeg ikke de var fødsel igang i det hele tatt først.![]()