Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Er det ikke, 20+1 som er halvveis? Leser forskjellig både her og der Ulikt etter hvordan en regner svangerskapslengden kanskje?20+2 idag. Så idag kan jeg juble for HALVEIS
Haha. Godt mulig du har rett Er ikke et svangerskap 40+3? Og siden 3 dager ikke kan deles på 2. Så peila jeg meg inn på 20+2Gratulerer! Er det ikke, 20+1 som er halvveis? Leser forskjellig både her og der Ulikt etter hvordan en regner svangerskapslengden kanskje?
Babyverden bruker 40+3, den utregningen er laget ved St.Olavs. Den på 40+2 er utarbeidet her i Bergen, så de blir brukt begge to Jeg tar den som er laget i Bergen, så da har jeg to, og ikke tre dager til halvveisHaha. Godt mulig du har rett Er ikke et svangerskap 40+3? Og siden 3 dager ikke kan deles på 2. Så peila jeg meg inn på 20+2
Der lærte jeg noe nytt. Trodde Bergenserene var de i landet som måtte gå lengst gravid jegBabyverden bruker 40+3, den utregningen er laget ved St.Olavs. Den på 40+2 er utarbeidet her i Bergen, så de blir brukt begge to Jeg tar den som er laget i Bergen, så da har jeg to, og ikke tre dager til halvveis
20+2 idag. Så idag kan jeg juble for HALVEIS
TakkGratulere så mye med halveis[emoji847][emoji322]
5 dager[emoji3]
I dag er jeg 19+1 og i preglife appen står det 19+1 også graviditetsuke 20. Har enda ikke forstått meg helt på det. Så om 1 uke er jeg halvveis? (Altså 20+1, men i uke 21?) [emoji5] Trodde først uke 20 var halvveis [emoji85]